نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1075
-
الف
+

مینا جعفرزاده: انتظار پیشنهاد نقش اصلی ندارم اما...

«مینا جعفرزاده» طی یک مصاحبه از علت حضور کمرنگ خود در تلویزیون گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مینا جعفرزاده» مادر و مادربزرگ مهربان و خوشروی تلویزیون ایران که بیشتر به نام «خاله خانم» شناخته می شود طی یک مصاحبه از علت کم کاری خود صحبت کرد.

وی در مصاحبه با ایسنا با اشاره به اینکه همواره نقش های مرکزی سریال ها را بازی می کرده، گفت:  فعلاً کاری نیست؛ یکی دو پیشنهاد شد اما خیلی کوتاه بودند و من نمی خواستم بپذیرم به همین دلیل منتظرم ببینم اگر کار خوبی پیشنهاد شود حتماً هستم؛ چرا که نه. من دوست دارم برای مردمم خدمت کنم و همیشه حضور داشته باشم.

بازیگر سریال های «هتل پیاده رو»، «خاله خانم»، «زیر آسمان شهر»، «تفنگ سرپر» و «نابرده رنج» به نقش های کوتاهی که پیشنهاد می‌شود اشاره می‌کند و می‌گوید: اخیرا کارهای زیادی به من پیشنهاد شد اما نقش ها در حد سه چهار روز بود که من قبول نکردم.

وی ادامه داد: من در گذشته سریال های خوبی بازی کردم. یادش بخیر همیشه هم نقش های اصلی داشتم و هیچگاه در حاشیه نبودم. الان همین در حاشیه بودن ها را به دو دلیل قبول نمی کنم. اول اینکه از لحاظ مالی ارزش ندارند و دوم اینکه کارهایی نبودند آدم وقتش را صرفشان کند.

این بازیگر تاکید می کند: وقتی لذتی از کار برده نشود به نظرم بی فایده است. خدا را شکر شرایطم هم به گونه‌ای نیست که نیازی به لحاظ مالی داشته باشم تا مجبور شوم کارها را قبول کنم. اگر کار، کاری باشد و نقش، نقشی باشد که ارزش داشته باشد، آدم حتی ۴۸ ساعت هم پشت سر هم کار می کند و شب و روز ندارد اما برخی کارها واقعاً ارزش ندارند.

مینا جعفرزاده صحبت هایش را اینگونه پایان می دهد: سن و سالمان بالا رفته و واقعاً هم دیگر نقشی به غیر از مادر و مادربزرگ برای ما نمانده است، انتظاری هم نداریم که نقش‌های اصلی را بازی کنیم؛ چون اولاً باید جوانان در دسترس باشند و دوم اینکه کار ارزش داشته باشد و یک پیام خوب برای بیننده داشته باشد آن وقت است که حتی اگر نقش اصلی هم نباشد، پذیرفتنش لذت دارد. آرزوی سلامتی دارم برای همه مردم و همچنین شما. این عید را به همه تبریک می گویم. در پناه حق باشید.

«مینا جعفرزاده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1325 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در  سریال های «نابرده رنج»، «شوق پرواز» و «زیر آسمان شهر» اشاره کرد.

مینا جعفرزاده نخستین بار در سال 1367 با حضور در سریال «گالش های مادربزرگ» به کارگردانی «بهمن زرین پور» حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و به خوبی از عهده نقش خود برآمد و توانست نظر کارگردان این اثر تلویزیونی را به خود جلب کند.

وی پس از این سریال 4 بار دیگر همکاری با آقای زرین پور را در سریال های «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «زیر گنبدکبود» و «جهان وارونه» تجربه کرد.

«خاله خانم»، «گل منگلی»، «هتل پیاده رو»، «کاشانه»، «ویروس 2000» و «دیوار شیشه ای» از مهم ترین آثار تلویزیونی مینا جعفرزاده بین سال های 1375 تا 1380 خورشیدی می باشد.

بازی در فصل دوم سریال پرطرفدار «زیرآسمان شهر» در نقش «مادر بهروز پیرپکاجکی» بیش از پیش بر محبوبیت این بازیگر کهنه کار ایرانی افزود. هنوز هم بسیاری بانو جعفرزاده را با نقش مادر بهروز پیرپکاجکی به یاد دارند.

«رسم عاشقی»، «برای آخرین بار»، ««تفنگ سرپر»، «نابرده رنج»، «زندگی از نو» و «شوق پرواز» ،« بوی باران» و «هفت سنگ» سریالهای مینا جعفرزاده در سال های 1381 تا 1392 خورشیدی می باشد.

نظر شما
ارسال نظر