نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
482
-
الف
+

هنر نمایی «حبیب مهاجر» در مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ گروه«سنایی غزنوی»

در این گزارش آوازخوانی «حبیب مهاجر»، در فصل سوم مسابقه نواهنگ را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «حبیب مهاجر» از گروه «سنایی غزنوی» فصل سوم مسابقه خوانندگی نواهنگ، در اولین اجرای خود آهنگ «ساقیا» از «احمد ظاهر» را بازخوانی کرد.

فصل سوم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«حبیب مهاجر» زاده ۱۳۷۲ هجری خورشیدی است. وی موسیقی را از سال 1388 آغاز نموده اما از سال 1389 به صورت حرفوی وارد این عرصه شده است. وی از سال ۹۴ وارد هنرستان موسیقی شد و در رشته سلفژ و نت خوانی تحصیل نمود.

مهاجر هم اکنون علاوه بر آوازخوانی، نوازندگی گیتار و پیانو، آهنگ سازی و ترانه سرایی می کند. از سال ۹۸ دوره های سلفژ را برای مهاجران افغانستانی برگزار می کند.

وی تاکنون ۶ آلبوم و چندین تک آهنگ را روانه بازار موسیقی کرده و برای چند خواننده ترانه سرایی و آهنگ سازی انجام داده است.

حبیب مهاجر همچنین چندین کانسرت در شهر های تهران، کاشان و شیراز برگزار کرده است.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

 در قسمت نخست این برنامه از بین 7 اشتراک کنننده «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به عنوان منتخب هیات داوران  و «محب تابان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه مولانا برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

 در دومین گروه مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با عنوان «سنایی غزنوی» نیز 7 اشتراک کننده به شمول «حبیب مهاجر»، «مصطفی میرزایی»، «مصطفی افتخاری»، «نبیل الحان»، «جلیل امیری»، «رضا نوری» و «آرمان رحمانی» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «حبیب مهاجر» و «مصطفی افتخاری» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

در ویدیو فوق آهنگ «ساقیا» با صدای «حبیب» را مشاهده می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر