نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1248
-
الف
+

برگزاری نمایشگاه عکس «جان فدا» به مناسبت سالگیره شهادت حاج «قاسم سلیمانی» در بلخ

نمایشگاه عکس «جان‌فدا» هم زمان با سومین سالگیره شهادت حاج «قاسم سلیمانی» در «مزار شریف» برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، نمایشگاه عکس تحت عنوان «جان‌فدا»، هم زمان با سومین سالگیره شهادت حاج «قاسم سلیمانی»، با به نمایش گذاشتن بیش از 150 اثر تصویری از سردار سلیمانی در مرکز شهر «مزار شریف» برگزار گردید.

نمایشگاه عکس جان فدا نمایشگاه عکس جان فدا جنرال (سردار) «قاسم سلیمانی» فرمانده ارشد نظامی ایران بود که صبحگاه جمعه 13 جدی (دی‌) 1398 خورشیدی در میدان هوایی بغداد به دست نیروهای تروریستی به شهادت رسید. 

به همین مناسبت نمایشگاه عکسی با بیش از 150 اثر دستی و دیجیتالی سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در سالن اجتماعات کتابخانه فردوسی در مرکز ولایت «بلخ» برگزار گردید.

آوا نوشت، این نمایشگاه مورد استقبال و بازدید بیشتر اقشار مختلف مردم شهر مزارشریف به خصوص فرهنگیان، نویسندگان، طلاب مدارس دینی، دانشجویان و شاگردان مکاتب قرار گرفت که بیشتر آنان به تفحص خاطرات و نوشته های شهید سلیمانی پرداختند.

بازدید کنندگان سردار سلیمانی را مدافع بی بدیل جهان اسلام دانسته و بیان داشتند هر انسان در شرایط مختلف زندگی نیاز به یک الگو دارد و از همین خاطر حاج «قاسم سلیمانی» یک الگو نمونه برای پاکی و نجابت، استکبار ستیزی و حامی مظلومان عالم است.

به گفته آنان شهید سلیمانی مرز شکن تعصبات قومی، مذهبی و منطقه‌ ای بود که همیشه در تمام نقاط کشور های اسلامی برای دفاع از اسلام علیه استکبار جهانی آماده بود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «جان فدا» از روز سه شنبه 13 جدی(دی) شروع شده به مدت سه روز جریان دارد که بازدید از آن برای همه آزاد می باشد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر