نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
503
-
الف
+

چه کسانی از گروه «مولانا» مسابقه نواهنگ به رای مردمی نیاز دارند؟ +ویدیو

در این گزارش با برگزیدگان گروه «مولانا» مرحله 42 بهترین سومین دور مسابقه نواهنگ آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، نخستین گروه مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با عنوان گروه «مولانا جلال الدین محمد بلخی» و رقابت هفت اشتراک کننده افغانستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» به رقابت پرداختند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در این مرحله هفت تن به شمول «محمد رضا احمدی»، «هادی سادات»، «محب تابان»، «علی یاری»، «غلام سرور حسینی»، «سمیر ثاقب» و «احمد فرید فانوس» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

همچنین آقایان «هادی سادات» با کد رای دهی 109، «محب تابان» با کد رای دهی 110، «سمیر ثاقب» با کد رای دهی 112، «احمد فرید فانوس» با کد رای دهی 113 و «علی یاری» با کد رای دهی 114 به رای مردمی سپرده شدند.

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 13 دی ماه (جدی) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود. 

بیشتر بخوانید:

تماشای برنامه «راستی آزمایی» اشتراک کنندگان «نواهنگ» از آی فیلم2

«نواهنگ3» به زودی در آی فیلم2؛ رقابت نفس گیر خوانندگان جوان افغانستانی و تاجیکستانی

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر