نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
742
-
الف
+

نشر گزارش تصویری از نمایشگاه «انار بهشتی» امشب در شبکه آی فیلم2

گزارش تصویری از نمایشگاه «انار بهشتی» با حضور غرفه های ایران وافغانستان امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

 گزارش تصویری از نمایشگاه مشترک فرهنگی و هنری «انار بهشتی» که به مناسبت بزرگداشت آیین کهن شب یلدا (چله) با حضور هنرمندان ایرانی و افغانستانی در تهران برگزار شد، امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد. 

در این نمایشگاه برعلاوه عرضه محصولات صنایع دستی و هنرهای تجسمی، برنامه های متنوع فرهنگی چون اجرای تیاتر و نمایش، برپایی محفل شعر و سخنرانی با حضور هنرمندان ایرانی و افغانستانی از بخش های مختلف این برنامه بود.

در بخشی از این گزارش «مرتضی علوی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد پاکدشت در خصوص برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: به جهت تقویت اشتراکات فرهنگی بین مردم ایران و افغانستان و پاسداشت آیین کهن شب چله نمایشگاه «انار بهشتی» در روزهای 28 تا 30 قوس(آذر) برگزار شده است.

وی در این خصوص افزود: آئین برگزاری «یلدا» یکی از اشتراکات فرهنگی بین دو کشور ایران و افغانستان است که باعث نشاط و شادی بین خانواده ها می شود و یک دقیقه بیشتر انس و مودت بین فامیل را نشان می دهد.

گفتنی است گزارش تصویری از نمایشگاه «انار بهشتی» امشب 30 قوس (آذر) ساعت 16:50 به وقت تهران، ساعت 17:50 به وقت کابل، و 18:20 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر