نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
639
-
الف
+

10قوس (آذر) آخرین مهلت ثبت نام اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ

امروز 10قوس (آذر) آخرین مهلت ثبت نام در فصل سوم مسابقه آوازخوانی نواهنگ می باشد.

هنرمندان و علاقه مندان به اشتراک در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» تنها تا ساعت 24:00 امشب 10قوس (آذر) فرصت دارند تا به منظور ثبت نام و یا تکمیل آن اقدام نمایند.

به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

پس از تاریخ مذکور، آثار بررسی خواهد شد و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

گروه برگزارکننده مسابقه «نواهنگ» قصد دارد با برگزاری فصل سوم این رقابت، به کشف استعدادها و معرفی آوازخوان های افغانستانی مقیم ایران بپردازد.

بر این اساس متقاضیان اشتراک در مسابقه نواهنگ می توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در سبک های مختلف به شمول محلی، پاپ، کلاسیک و دیگر سبک های آوازخوانی به گونه لایو و به صورت افقی یا لندسکیپ با گوشی موبایل ثبت نموده و به همراه مشخصات کامل از طریق یکی از برنامه های ارتباطی واتساپ، بله و یا تلگرام به شماره 0093787449899 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به لزوم حضور در استودیو در مراحل نهایی، داوطلبان باید در ایران مقیم باشند و یا بتوانند در زمان مقرر در ایران حضور پیدا کنند.

گفتنی است «تواب آرش»، «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» که هریک از چهره های شناخته شده موسیقی و آوازخوانی افغانستان هستند به حیث هیئت داوران فصل سوم مسابقه نواهنگ معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید:

«تواب آرش» در فصل سوم مسابقه نواهنگ داوری می کند

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر