نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1526
-
الف
+

«سعید تاجیک»: امیدوارم که روند برگزاری مسابقه «نواهنگ» تداوم داشته باشد

«سعید تاجیک» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2 در خصوص بازخورد برگزاری مسابقه «نواهنگ» در بین هنرمندان مهاجر افغانستانی سخن گفت.

«سعید تاجیک» آوازخوان و نوازنده افغانستانی در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2 در خصوص بازخورد برگزاری مسابقه نواهنگ در بین هنرمندان مهاجر افغانستانی و تاثیر آن در معرفی موسیقی این کشور سخن گفت.

تاجیک ضمن استقبال از برگزاری فصل سوم مسابقه نواهنگ ابراز داشت: تعدادی از اشتراک کنندگان در دو فصل قبلی این برنامه از شاگردان من بودند و مسلماً ادامه تولید این برنامه استعدادیابی به نوعی تشویق هنرمندانی است که به تازگی قدم در مسیر آوازخوانی گذاشته اند.

وی افزود: اشتراک کنندگان دوره های قبلی این مسابقه و هنرمندان قدیمی نیز باید در زمینه معرفی و ترویج موسیقی افغانستان فعال باشند.

این هنرمند افغانستانی با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقه نواهنگ ابراز داشت: با وجود مشکلات موجود در کشور ما، «نواهنگ» فرصتی را برای دیده شدن جوانان افغانستان در عرصه هنر موسیقی فراهم کرده است.

«سعید تاجیک» ابراز کرد: اگر روند برگزاری این برنامه به همین منوال ادامه داشته باشد قطعاً سال به سال این فرهنگ سازی قوی تر خواهد شد و نوآموزان با استفاده از معلومات و تجربیاتی که کسب می کنند پیشرفت زیادی خواهند داشت.

تاجیک به اشتراک کنندگان این برنامه توصیه کرد: هنرمندان جوان توقع دارند که زود پیشرفت کنند اما به آوازخوان های جوان توصیه می کنم که توجه داشته باشند برنامه «نواهنگ» یا هر سکوی دیگری که در آن هنرنمایی می کنید یک جرقه است که شما را معرفی می کند؛ اگر در این مسیر شهرتی به دست آوردید مغرور نشوید بلکه باید با پشتکار به راهتان ادامه داده و سطح علمی و تجربی خود را تقویت کنید. بر این اساس امیدوارم آوازخوان هایی که در مسابقه «نواهنگ» رتبه ای کسب کردند در سال های بعدی هم بتوانند پیشرفت کنند و متوقف نشوند.

«سعید تاجیک» آوازخوان و نوازنده افغانستانی اهل هرات و مقیم ایران است که کار هنری خود را از سن 13 سالگی آغاز کرد. وی اکنون به مدت 10 سال است که با گروه موسیقی اش با نام به نام «پاییز طلایی» اجراهای مختلفی داشته است.

گفتنی است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر