نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1365
-
الف
+

با هم بشنویم؛ تیتراژ پایانی سریال «نوروز رنگی» با صدای «حجت اشرف زاده»

در این گزارش تیتراژ پایانی سریال «نوروز رنگی» را با صدای «حجت اشرف زاده» شنونده هستید.

به گزارش آی فیلم، تیتراژ پایانی سریال در حال نشر «نوروز رنگی» با عنوان «عزیز بشین به کنارم» را «حجت اشرف زاده» آوازخوان مطرح ایرانی خوانده است.

«حجت اشرف زاده» زاده 12 قوس(آذر) 1358 هجری خورشیدی در نیشابور، آوازخوان، نوازنده و آهنگساز، اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل رشته کمپیوتر می باشد که با فنون آوازی در سال 1385 نزد «محمدرضا لطفی» آشنا شده است و همچنین فنون تصنیف خوانی و هم آوایی را از «محسن نفر» و «پرویز مشکاتیان» آموخته است.

اشرف زاده تاکنون 4 آلبوم با عناوین «شرح پریشانی»، «ماه و ماهی»، «بیابان جنون» و «خاتون» منتشر کرده و همچنین تک آهنگ های بسیاری را ارائه نموده است.

آلبوم «ماه و ماهی» دومین آلبوم «حجت اشرف زاده» در صدر جدول فروش فروشگاه های معتبر موسیقی در ایران قرار گرفت و بسیاری از فروشندگان فروشگاه ها هم با توجه به ناشناس بودن این اثر و خواننده اش در سال 1394 از این بابت اظهار تعجب کرده بودند.

این آوازخوان ایرانی همچنین تجربه آوازخوانی برای تیتراژ سریال های «عملیات رعد»، «از یادها رفته»، «از سرنوشت» و «برف بی صدا می بارد» را در کارنامه حرفوی اش دارد.

در ویدیو فوق تیتراژ پایانی سریال «نوروز رنگی» با عنوان «عزیز بشین به کنارم» را  با صدای «حجت اشرف زاده» شنونده هستید.

گفتنی است سریال «نوروز رنگی» هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر