نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1065
-
الف
+

«محمدرضا قربانی»: رقابتی سخت در انتظار اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ»

«محمدرضا قربانی» آوازخوان جوان افغانستانی با اشاره به تجربیات خود معلومات تازه ای در اختیار اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» قرار داد.

«محمدرضا قربانی» دارنده مقام سوم مسابقه «نواهنگ 2» شبکه آی فیلم2 در یک مصاحبه با اشاره به تجربیات خود معلومات تازه ای در اختیار اشتراک کنندگان فصل سوم قرار داد و گفت: من با حضور در این مسابقه توانایی خود را محک زدم و در کنار رقبا، داوران و اهالی موسیقی افغانستان بر معلومات و تجربیاتم افزوده شد که بی شک در روند زندگی حرفوی من بسیار تاثیرگذار بود. 

به گزارش آی فیلم 2، «محمدرضا قربانی» ستاره فصل برنامه استعدادیابی «نواهنگ» که در فصل او این برنامه نیز با وجود عدم کسب مقام توانسته بود داوران و مخاطبان را مجذوب خود کند، ابراز داشت: از نقاط قوت این مسابقه می توان به حضور کادر حرفوی و با اخلاق، استفاده از نوازندگان حرفوی و داوران باتجربه اشاره کرد.

دارنده مقام سوم مسابقه «نواهنگ 2» با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری این برنامه در موسیقی افغانستان اظهار کرد: قطعا «نواهنگ» می تواند با کشف استعداد های جوان گام مثبتی در پیشرفت و معرفی موسیقی اصیل و فوق العاده افغانستان داشته باشد. 

قربانی با اشاره به تجربیات خود و ضمن آرزوی موفقیت برای خوانندگان جوان افزود: به آوازخوان های فصل سوم این برنامه توصیه می کنم که آهنگ هایی در سبک های مختلف آماده داشته باشند و تمرین کنند، چون با توجه به افزایش کیفیت این برنامه شرایط سال به سال سخت تر می شود.

وی همچنین به خوانندگانی که در دوره های پیشین نتوانستند به جمع بهترین ها راه پیدا کنند و حذف شدند نیز بیان داشت: حضور در این برنامه شروع راه است، هیچ وقت امید خود از دست ندهید، برای موفق شدن راه طولانی و سختی را در پیش رو دارید که باید با تلاش و پشت کار به پیش بروید.

«محمدرضا قربانی» در دوره دوم مسابقه نواهنگ توانسته است مقام سوم این برنامه استعدادیابی را کسب نموده و مخاطبان را با خود همراه کند.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده است و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین