نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1109
-
الف
+

چالش ها و فرصت های برگزاری مسابقه «نواهنگ» از زبان «احمد مختار نیکیار»

به بهانه برگزاری فصل سوم «نواهنگ»، «احمد مختار نیکیار» برگزیده مردمی فصل دوم این مسابقه آوازخوانی در مصاحبه کوتاهی با خبرنگاری آی فیلم 2 از تجربیات خود گفت.

«احمد مختار نیکیار» برگزیده مردمی فصل دوم مسابقه «نواهنگ» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2، آوازخوان های جوان مهاجر افغانستانی را برای اشتراک در فصل سوم این مسابقه استعدادیابی ترغیب نموده و برگزاری این برنامه را فرصتی برای اعتلای موسیقی افغانستان خواند.

«احمد مختار نیکیار» متولد سال 1368 خورشیدی و اصالتا اهل ولایت «فراه» است که موفق شد در فصل دوم مسابقه نواهنگ رتبه چهارم را کسب کند و نیز با به دست آوردن بیشترین آرای مخاطبان توانست به عنوان برگزیده مردمی این مسابقه انتخاب شود.

به بهانه برگزاری فصل سوم مسابقه «نواهنگ» از آی فیلم2، گپ و گفتی با «احمد مختار نیکیار» داشتیم که در ادامه می خوانید:

آی فیلم2: از تجربه حضورتان در مسابقه نواهنگ برای ما بگویید؟

«احمد مختار نیکیار»: تجربه حضور در مسابقه نواهنگ برای بنده بسیار عالی و تکرار نشدنی بود که باعث شد تا در کنار رقبا و داوران حرفوی این برنامه معلومات زیادی کسب کنم.

آی فیلم2: به نظر شما بزرگترین نقطه قوت برنامه نواهنگ چیست؟

«احمد مختار نیکیار»: با برنامه بودن تیم برگزارکننده این مسابقه استعدادیابی و مدیریت خوب بزرگترین نقطه قوت «نواهنگ» است.

آی فیلم2: نواهنگ تا چه حد می تواند در اعتلای موسیقی افغانستان تاثیر گذار باشد؟

«احمد مختار نیکیار»: مسابقه «نواهنگ» با توجه به شرایط فعلی افغانستانی ها در سرتاسرجهان فرصتی مناسب برای معرفی، کشف استعداد های جوان موسیقی افغانستان و رشد آن می باشد.

آی فیلم2: پیام شما برای کسانی که می خواهند در این دوره اشتراک کنند چیست و مهمترین نکاتی که اشتراک کنندگان باید در نظر بگیرند چه مواردی است؟

«احمد مختار نیکیار»: توصیه می کنم که آوازخوان ها با برنامه ریزی و آمادگی خوب حاضر شوند و در انتخاب آهنگ هایشان برای اجرا دقت بالایی داشته باشند.

آی فیلم2: پیام شما به کسانی که سال های قبل نتوانستند در جمع بهترین ها قرار بگیرند چیست؟

«احمد مختار نیکیار»: در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» اشتراک کنند و در سال روان دوباره با تمرین و تلاش بیشتر فرصت دیگری به خودشان بدهند.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین