نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1219
-
الف
+

تاکید «علی خوشبین» بر ضرورت آمادگی کامل اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ

«علی خوشبین» آوازخوان جوان افغانستانی در یک مصاحبه پیرامون برگزاری فصل سوم مسابقه «نواهنگ» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «علی خوشبین» خواننده جوان افغانستانی، ضمن استقبال از برگزاری دور جدید مسابقه «نواهنگ» اظهار کرد: من در دور  اول این مسابقه اشتراک نموده و موفق شدم مقام سوم را به دست بیاورم. در فصل دوم نیز در کنار اشتراک کنندگان و به حیث مشاور در برنامه حضور داشتم. 

وی با اشاره به کیفیت داوری و رعایت عدالت در مسابقه «نواهنگ» بیان داشت: به نظر من در این مسابقه حق هیچ یک از اشتراک کنندگان ضایع نمی شود و این از نقاط قوت برنامه «نواهنگ» است.

این آوازخوان جوان با تاکید بر نقش هنرمندان جوان در حفظ و ترویج موسیقی افغانستان ابراز کرد: یک آوازخوان وظیفه دارد که پیغام رسان مردم باشد و هنگامی که روی صحنه حاضر می شود باید شعر و موسیقی ای که برای اجرا انتخاب کرده از لحاظ محتوا زمینه ساز صلح و آشتی باشد.

خوشبین به اشتراک کنندگان فصل جدید توصیه کرد: تمرینات زیادی داشته باشند و به نکاتی که از سوی داوران و اساتید مطرح می شود، بیشتر دقت کنند. 

وی در این خصوص افزود: لطفاً موسیقی افغانستان را جدی پیگیری کنید چون هنرمندان در حفظ زبان و سبک های موسیقی اصیل افغانستان مسئولیت سنگینی به دوش دارند.

دارنده مقام سوم فصل اول مسابقه «نواهنگ» گفت: به بازماندگان فصل های قبلی این مسابقه توصیه می کنم نباید شکست را قبول کنند، هر زمین خوردنی شکست نیست بلکه شروعی دوباره است که با توان بیشتری وارد میدان شوند و دوباره در فصل های جدید اشتراک کنند.

در انتها «علی خوشبین» با اشاره به فعالیت های جدید خود اظهار کرد: من این روزها مصروف ضبط  آهنگ جدیدی هستم که شعر و کمپوز آن از استاد «سیدا گل مینا» می باشد و انشاالله به زودی منتشر خواهد شد.

«علی خوشبین» زاده 1374 است، هشت سال است که در عرصه موسیقی به سبک غزل و محلی علاقه مندی و فعالیت دارد و موسیقی را نزد «نجیم نوابی» آموخته است.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر