نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1537
-
الف
+

«بهنام شریفی» بازیگر سریال «بچه مهندس 4» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «بهنام شرفی» بازیگر سریال «بچه مهندس 4» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «بهنام شرفی» کرکتر «ناصر فیض» در سریال در حال نشر «بچه مهندس 4» متولد 1360 در تهران، بازیگر و کارگردان تیاتر، تلویزیون و سینمای ایران است.

وی فارغ التحصیل رشته ارتباطات عامه (روابط عمومی) می باشد که کار هنری خود را از بازیگری تیاتر شروع کرد تا اینکه وارد نویسندگی و کارگردان این بخش هم شد.

بهنام شرفی

شرفی فعالیت هنری اش با حضور در کلاس های تیاتر مرحوم «حمید سمندریان» شروع شد تا اینکه اولین بار در سال 1381 وقتی 21 ساله بود در ملایر بر روی صحنه رفت.

در کنار بازیگری در سال 1383 نویسندگی و کارگردانی را با نمایش خیابانی «ویولونی که باد نواخت»، شروع کرد تا اینکه از سال 1387 مدیریت صحنه را نیز تجربه کرد.

بهنام شرفی

این هنرمند ایرانی در سال 1399 خورشیدی با سریال «کامیون» به کارگردانی «سید مسعود اطیابی» وارد قاب تلویزیون شد و در کنار بازیگرانی چون «مهدی هاشمی»، «لعیا زنگنه»، «جهانبخش سلطانی» و «بیتا سحرخیز» بر تجربه هنری خود افزود.

«تازه وارد»، «سال های دور از خانه»، «مردم معمولی»، «خاتون» و «جیران» از دیگر سریال هایی است که «بهنام شرفی» در آن ها ایفای نقش داشته است.

بهنام شرفی

وی اولین بار سال 1388 به عمر 28 سالگی با فلم «بالش نرم» به کارگردانی «پویا حسینی» مقابل کمره سینما رفت و سپس در فلم های «برادو»، «پسر انسان» و «بی خود و بی جهت» نیز نقش آفرینی کرد.

کارنامه تیاتری این بازیگر ایرانی پر بار بوده و در نمایش های زیادی ایفای نقش داشته و موفق به دریافت جوایز جشنواره تیاتر برای دفعات متعدد شده است که از جمله آن ها می توان به «آناکارنینا»، «شترمرغ»، « گُرگاس‌ها (روز به‌خیر آقای وزیر)»، «حکم»، «هفتمین جان سگ»، «خنکای ختم خاطره»، «آبی مایل به صورتی»، «همشهری»، «نماینده ملت»، «خروس می‌خواند»، «کابوس حضرت اشرف»، «ترور»، «زیرزمین»، «دو روی روایت نادری»، «سقراط»، «دیده بانان» و «قصه های غمناک چهاردیواری» اشاره کرد.

بهنام شرفی

بهنام شرفی

بهنام شرفی بهنام شرفی گفتنی است سریال «بچه مهندس4» با هنرنمایی «بهنام شرفی» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر