نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5482
-
الف
+

بیوگرافی بازیگر نقش «فریبا» در سریال «کوبار»

در این گزارش با «آزاده سدیری» بازیگر نقش «فریبا» در سریال «کوبار» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آزاده سدیری» بازیگر نقش «فربیا» در سریال در حال نشر «کوبار» متولد سال 1369 خورشیدی در شهر تهران است.

«آزاده سدیری» در سریال«تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی «فریدون جیرانی» در نقش عطیه دختر ناصر(امیر جعفری) برای اولین بار در تلویزیون آمد و در این سریال با «امیر جعفری»، «داریوش ارجمند»، «قاسم زارع»، «نگار عابدی»، «الهام کردا»و «کریم امینی»... ایفای نقش کرد.

دومین تجربه بازیگری «بانو سدیری» در سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» و تهیه کنندگی «زینب تقوایی» و با نویسندگی «سعید نعمت الله» می باشد که در این سریال با «کامبیز دیرباز»، «بهناز جعفری»، «مجید واشقانی»، «پریوش نظریه»، «مهدی سلطانی »، «مجید نوروزی»، «مهدیه نساج»، «مهدیه نساج»، «پاوان افسر»، «علیرضا آرا»، «درسا بختیار»، «آتیلا پسیانی»، «داریوش سلیمی» و «مریم بوبانی» هنر نمایی کرده است.

 هم چنان وی در سال 1396 در سریال «رنج پنهان» نیز حضور داشت و هنرمندانی چون «سورنا غضنفری»، «میلاد میرزایی»، «علی سجادی»، «نسرین نکیسا» همکاری داشته است.

این بانوی هنرمند ایرانی در سال 1397 در سریال «کوبار» نقش «فریبا» را بازی کرد.

داستان سریال «کوبار» در مورد معلمی جوان با بازی «ارمیا قاسمی» است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.

گفتنی است، سریال «کوبار» با هنرنمایی «آزاده سدیری» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر