نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1155
-
الف
+

پشت صحنه سریال «مرضیه»+ویدیو

در این ویدیو بخش هایی از پشت صحنه سریال «مرضیه» و صحبت های «امیر حسین صدیق» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «مرضیه» به کارگردانی «فلورا سام» اولین بار در محرم سال 1398خورشیدی نشر شد و جزو آخرین فعالیت‌های زنده‌یاد «ماه‌چهره خلیلی» بازیگر مشهور ایرانی می باشد. 

مرضیه روایت زندگی بانوی داکتر جراحی به نام «مرضیه شکیبا» و همسر روزنامه نگارش به نام «علی» می باشد. علی که هرساله خانه خود را در اختیار تکیه خانه محرم امام حسین(ع) قرار می دهد در ارتباط با یک زن به جزییات اختلاس و مفاسد اقتصادی بزرگی دست می یابد که مسیر زندگی خانواده را تغییر می دهد و ...

زنده‌یاد «ماه چهره خلیلی»، «داریوش ارجمند»، «امیرحسین صدیق»، «گوهر خیراندیش» و «پژمان بازغی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

«امیرحسین صدیق» بازیگر نقش « علی» در پشت صحنه سریال «مرضیه» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم، از علاقه خود به ایفای نقش های متفاوت گفت و اظهار داشت: همیشه دوست دارم نقش های چالش برانگیز و متفاوت را بازی کنم و واکنش مردم را نسبت به بازی خودم ببینیم.

وی دلیل اصلی خود برای بازی در این سریال را حضور «مجید اوجی» به عنوان تهیه کننده این سریال دانست و گفت: با توجه به تجربه همکاری که با آقای اوجی داشتم پذیرفتم در این سریال حضور داشته باشم.

امیرحسین صدیق ادامه داد: بعد از ایفای نقش در سریال «قصه های تا به تا» نگاهش به بازیگری تغییر یافته است، چرا که هیج وقت به آن به عنوان یک شغل نگاه نمی کرده است ولی پیشنهاداتی به وی داده شد که وی را در مسیر بازیگری سوق داده است.

امیرحسین صدیق در پایان خطاب به افرادی که علاقه مند به هنر بازیگری هستند، اظهار داشت: بازیگری یک شغل بسیار مهم است و باید این افراد انگیزه بالایی برای حضور در این عرصه داشته باشند.

س غ

نظر شما
ارسال نظر