نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
879
-
الف
+

امروز در «دلدار» می بینید؛ از تهدید پدر «پژمان» تا آزادی «سامان»

قسمت بیست و هشتم سریال «دلدار» را امروز از شبکه آی فیلم2 تماشا کنید.

امروز در قسمت بیست و هشتم سریال «دل دار» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید: خواهر «پژمان» در تلاش است تا قاتل برادرش را پیدا کند و شرکت پژمان را از تعطیل شدن نجات دهد، از سویی پدر پژمان که به خانواده «آرش» شک دارد، «شادی» را تهدید می کند تا حقیقت ماجرا را بازگو کند اما آزاد شدن «سامان» باعث می شود که ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دلدار» به کارگردانی «جمشید و نوید محمودی» و نویسندگی «علیرضا محمدی»و «مهدی حمزه» محصول سال 1398 است.

این سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر از طبقه متوسط، بدنه داستان را به تصویر می کشد. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام آرش است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند. 

«محمد رضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

 لازم به یادآوری است سریال «دلدار» هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر