نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1034
-
الف
+

شروع سریال «خانه امن» از امروز در آی فیلم2

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «خانه امن» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت اول سریال «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این سریال محصول سال 1399 خورشیدی است که به تهیه کنندگی «ابوالفضل صفری» در ژانر استخباراتی(امنیتی) به قلم «حسین تراب نژاد» تهیه و تولید شده است.

«حمیدرضا پگاه»، «امین زندگانی»، «سیما تیرانداز»، «پرویز فلاحی پور»، «شهره سلطانی»، «سپیده خداوردی»، «رحیم نوروزی»، «شیوا ابراهیمی»، «شایسته ایرانی»، «کاوه آفاق»، «سوگل طهماسبی»، «علیرضا رئیسی»، «دانیال عبادی»، «نبی الله پیرهادی»، «حسین سحرخیز»، «قربان نجفی»، «ارسطو خوش رزم» و «محمدرضا رهبری» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «خانه امن» داستان دو مامور استخباراتی به نام‌های کمال با بازی «حمیدرضا پگاه»و افشین با هنرنمایی «امین زندگانی» را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است.

امروز در قسمت اول سریال «خانه امن» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «کمال شریف» که یک مامور استخباراتی با تجربه است، وظیفه دارد تا با نفوذ در گروهک های تروریست مانع از عملیات آن ها شود، در این میان کمال شریف با همکاری چند مامور دیگر یکی از اعضای مهم گروهک تروریستی را دستگیر می کند اما...

سریال «خانه امن» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر