نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
735
-
الف
+

امروز در سریال «دل دار» می بینید؛ کینه جویی «سامان» و اتمام حجت «رونا» با همسر سابقش

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت پنجم سریال «دل دار» را مشاهده می کنید.

امروز در قسمت پنجم سریال «دل دار» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «آرش» با مطلع شدن از ازدواج  قبلی «رونا» دختر مورد علاقه اش غافلگیر و برای ادامه همکاری با وی مردد می شود؛ «رونا» به همراه برادرش رامین به دنبال سرمایه گذاری روی طرح خلاقانه «آرش» دست به کار می شوند اما پدر خانواده به خاطر  کارشکنی های «کامیار» با این امر مخالفت می کند؛ از سوی دیگر «سامان» یکی از کارکنان «پژمان شریفی» اطلاعات محرمانه محل کار وی را در قبال پول به رقیبش ارائه می کند و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دل دار» به کارگردانی «جمشید و نوید محمودی» و نویسندگی «علیرضا محمدی» و «مهدی حمزه» محصول سال 1398 خورشیدی است.

این سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می دهد. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام آرش است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند. 

«محمد رضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

 لازم به یادآوری است سریال «دل دار» هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال دل دار

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر