نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2615
-
الف
+

دستمزد «خسرو شکیبایی» برای سریال «خانه سبز» چقدر بود؟

«بیژن بیرنگ» کارگردان سریال «خانه سبز» در یک مصاحبه از مقدار دستمزد «خسرو شکیبایی» در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «خانه سبز» از جمله سریال های ماندگار رسانه ملی ایران می باشد که در زمان نشر خود از پرطرفدارترین ها به حساب می آمد و اکنون حتی بعد از گذشت 26 سال هنوز هم یک سریال جذاب است.

حضور «خسرو شکیبایی» در این سریال یکی از مهمترین عوامل محبوبیت و دیده شدن آن در آن سال‌ها بود. شکیبایی در حالی حاضر به بازی در این سریال شد که در آن سال‌ها در اوج دوران بازیگری‌اش قرار داشت و پیشنهاد‌های چشمگیری در سینما به او می‌شد، اما چه اتفاقی افتاد که خسرو شکیبایی قبول کرد در این سریال بازی کند.

«بیژن بیرنگ» یکی از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های این سریال در یک مصاحبه در پیوند با نقش آفرینی «خسرو شکیبایی» در «خانه سبز» عنوان کرد: واقعیت امر این است که این یک شانس و اقبالی بود که برای ما پیش آمد. در یک شرایطی یکی از دوستان ما که طراح صحنه است، پیشنهاد تا با «خسرو شکیبایی» که به تازگی کارش در فلم «سرزمین خورشید» تمام شده تماس بگیرند.

وی ادامه داد: ما هم با کمال میل قبول کردیم. تماس گرفت و خسرو شکیبایی آمد، صحبت کردیم و در همان جلسه اول کار را قبول کرد.

کارگردان سریال «خانه سبز» در مورد دستمزد «خسرو شکیبایی» در این سریال گفت: بالاترین دستمزد گروه برای آقای شکیبایی بود، ماهی یک میلیون تومان. برای «خانه سبز» هم ما دوازده ماه تصویربرداری کردیم، ولی بقیه دستمزد‌ها متناسب زمان خودش بود مثلا خانم «مهرانه مهین ترابی» ماهی ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

سریال «خانه سبز» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک «بیژن بیرنگ» و زنده یاد «مسعود رسام» برای نخستین بار در سال ۱۳۷۵ از رسانه ملی ایران نشر شد.

داستان این سریال در مورد ساکنین یک خانه است که همه با هم فامیل هستند و در کنار یکدیگر ماجراهای گوناگونی را تجربه می‌کنند.

در خانه سبز همان طور که از نامش پیداست سبزی و طراوت و نگاه هدفمند به بنیان خانواده و حفظ و یاد آوری ارزش‌های آن محوریت دارد. نگاهی امیدوارانه و سرزنده در کنار طنزی که هم از کرکترها بیرون می‌آید و هم از موقعیت‌ها، سریالی را به وجود آورده که در پایان سهم مخاطبش غم و اندوه و اضطراب و افسوس نیست.

علاوه بر زنده یاد خسرو شکیبایی بازیگران دیگری، چون مهرانه مهین ترابی، آتنه فیقه نصیری، اکرم محمدی، رامبد جوان و زنده یادان داریوش اسد زاده و حمیده خیرآبادی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «خانه سبز» 

پشت صحنه جالب و دیدنی سریال «خانه سبز»+ویدیو

ع ا

نظر شما
ارسال نظر