نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2192
-
الف
+

«محمد کاسبی»: برای شکل‌گیری شخصیت «تقی» سریال «خوش رکاب» خیلی تلاش کردم

«محمد کاسبی» در یک مصاحبه از دلایل موفقیت و ماندگار شدن سریال‌ «خوش رکاب» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محمد کاسبی» بازیگر کهنه کار ایرانی در جدیدترین مصاحبه، از دلایل موفقیت و ماندگار شدن سریال‌های قدیمی گفت.

«محمد کاسبی» بازیگر سریال «خوش رکاب» که به تازگی از شفاخانه مرخص شده، درباره دلیل موفقیت و ماندگار شدن سریال‌های دهه 80 گفت: بزرگترین عاملی که باعث شد سریال «خوش رکاب» ماندگار شود، این بود که فلمنامه این سریال قبل از قرار گرفتن مقابل کمره،توسط نویسنده، کامل شده بود. این اتفاق، فرصتی را فراهم می‌کرد تا کارشناسی‌ها انجام شود. با تصویرسازی کامل تمام سکانس‌ها، نهایتاً «خوش رکاب» مقابل کمره رفت.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه سریال‌هایی که در حال حاضر تولید می‌شود، همزمان با نوشتن فلمنامه و بازنویسی آن تصویربرداری آغاز می‌شود؛ این نوشتنِ روزانه و یا ساعتی فلمنامه، از انسجام محتوایی سریال می‌کاهد.

بازیگر سریال‌های قدیمی تلویزیون تأکید کرد: تکمیل فلمنامه قبل از آغاز فلمبرداری ویژگی بسیار خوبی است که به موفقیت سریال ختم می‌شود، در این شرایط کارشناس‌ها می‌توانند درباره تک تک سکانس‌ها نظر دهند و عیوب و نواقص فلمنامه را مرتفع کنند.

وی در پایان در مورد تاثیر بازیگری در سریال های موفق مانند «خوش رکاب» عنوان کرد: برای بازیگری هم باید بگویم که خودم برای شکل‌گیری شخصیت بسیار تلاش کردم و سعی کردم تصویرسازی که در ذهنم از شخصیت «تقی» شکل داده‌ام همراه با خلاقیت‌هایم به نقش و اجرای قابل قبولی ختم شود و خوشحالم که این سریال کار موفقی شد.

سریال «خوش‌رکاب» یکی از سریال های موفق تلویزیون ایران به حساب می‌آید که «محمد کاسبی» نقشِ اول این سریال را بازی می‌کرد.

«مجید صالحی» بازیگر این سریال نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم گفته بود که صحبتی شده تا فصل سوم این سریال تلویزیونی ساخته شود.

«محمد کاسبی» ۴ جوزا(خرداد) ۱۳۳۰ خورشیدی در تهران متولد شد.

وی از سیزده سالگی با فعالیت در یک گروه تیاتر کار نیمه حرفوی خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ خورشیدی همکاری و بازیگری در تیاتر تهران را آغاز نمود.

او در کانکور سال ۱۳۵۰ خورشیدی شرکت کرد و در رشته طبابت قبول شد اما به خاطر علاقه به تحصیل در رشته تیاتر از این رشته صرف نظر کرد.

کاسبی در زمان دانشجویی به عرصه دوبلوری وارد شد و در این مدت در تیاترهای زیادی ایفای نقش کرد، وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان مسئول واحد نمایش رادیو شد و همزمان گوینده رادیو هم بود .

«محمد کاسبی» در سال 1361 خورشیدی وقتی 31 ساله بود رادیو و تمام مسئولیت هایش را رها کرد و به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد، فلم «توبه نسوخ» اولین تجربه او در این سال بود.

گفتنی است تاکنون سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»، «مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس» و «معما» با هنرنمایی «محمد کاسبی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر «خوش رکاب» در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

سکانسی از سریال «سه در چهار» به بهانه سالروز تولد «محمد کاسبی»

«محمد کاسبی» در بیمارستان بستری شد

بازیگر «خوش رکاب» به دلیل مشکلات ریوی درشفاخانه بستری شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر