نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2166
-
الف
+

بزرگداشت فردوسی و برگزاری نمایشگاه عکس «از طوس تا پیر هرات» در مشهد

نمایشگاه گروهی عکاسان ایران و افغانستان با عنوان از «طوس تا پیر هرات» به مناسبت روز ملی فردوسی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، نمایشگاه «از طوس تا پیر هرات» به مناسبت روز ملی حکیم «ابوالقاسم فردوسی» و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از 27 تا 31 ثور (اردیبهشت‌) در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه  50 قطعه عکس از آثار عکاسان ایران و افغانستان به نمایش درمی‌آید و علاقه‌مندان می‌توانند در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.  

این نمایشگاه توسط مرکز فرهنگی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شمال شرق ایران در مشهد و حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

«مجید خالق‌نیا» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات در یک مصاحبه بیان کرد: در این نمایشگاه آثار عکاسان افغانستانی از جمله «احمد کامیار»، «نازنین فیضان»، «محمدنادر حسینی»، «مرتضی هراتی»، «حکمت‌الله ارباب‌زاده»، «عبیدالله ولی‌زاده» و «حسیب‌الله جامی‌الأحمدی» به نمایش درمی آید.

به نقل از ایسنا خالق‌نیا خاطرنشان کرد: از عکاسان ایرانی که آثار آن‌ها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته نیز می‌توان به «محمدرضا پهلوان»، «قدیر وقاری شورچه»، «محمدرضا لطفی»، «سیدعلی سیدی»، «مجید بندارمقدم»، «فرامرز عامل‌ بردبار»، «سیده نسرین شاه‌محمدی»، «سیدحسن ایزانلو»، «اسحاق ریگی»، «سیدمهدی امیری» و ... اشاره کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر