نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6067
-
الف
+

«متین ستوده» از «بازنشستگی» تا «فوق لیسانسه ها»

در این گزارش به بهانه تولد «متین ستوده» سکانسی از سریال «لیسانسه ها2» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «متین ستوده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، زاده 22 ثور (اردیبهشت) سال 1364 است.

«متین ستوده» نخستین بار سال 1371خورشیدی در 7 سالگی در سریال «بازنشستگی» به کارگردانی «علی فیاضی» اولین حضور خود را در قاب تلویزیون تجربه نمود.

وی در سال 1378 کورس های آموزش بازیگری را نزد «امین تارخ» فرا گرفت. این هنرمند، علاوه بر بازیگری، به عنوان منشی صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

بانو ستوده با ایفای نقش «شیوا» در سریال «یادآوری» در سال 1392 به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

در سال 1395 این بانوی هنرمند دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون با بازی در 4 فلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم وی در این سال، بازیگری در سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی «سروش صحت»، فلم «زرد» به کارگردانی «مصطفی تقی زاده»، فلم «خانه دیگری» به کارگردانی «بهنوش صادقی» و سریال «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی «کاظم معصومی» محسوب می‌شود.

وی همچنین در سریال های «فوق لیسانسه ها»، «سر دلبران»، «سارقان روح»، «باغ بی‌روزنه»، «غیر علنی»، «میکائیل»، «فاخته»، «یادآوری»، «پروانه»، «زمین انسان‌ها»، «چمدان»، «چرخ فلک» و فلم های سینمایی «ترمینال غرب»، «زرد» و «خانه دیگری» بازی کرده است.

تاکنون سریال های «یادآوری»، «پروانه»، «مثل من مثل تو»، «میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «لیسانسه ها2» و «فوق لیسانسه ها»، با بازی «متین ستوده» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

«متین ستوده»: «لیسانسه ها» فرصت خوبی بود تا توانایی هایم را نشان دهم

دانلود سریال «لیسانسه ها2»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «زمانه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر