نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1414
-
الف
+

پاسداشت وطن توسط ده آوازخوان برتر افغانستانی مسابقه «نواهنگ» +ویدیو

در این ویدیو اجرای گروهی سرود حماسی «وطن عشق تو افتخارم» توسط ده بهترین مسابقه «نواهنگ» را شنونده هستید.

به گزارش آی فیلم 2، موزیک ویدیو «وطن عشق تو افتخارم» با اجرای ده بهترین اشتراک کننده در مسابقه «نواهنگ» منتشر شد.

در این سرود حماسی آوازخوان های جوان متشکل از «عبدالقدیر سعیدی»، «احمدمختار نیکیار»، «حمیدکریمی»، «نوید محمدی»، «داوین نیکزاد»، «علی عمر»، «احمد پاکدل»، «محمدرضا قربانی»، «محمدرضا احمدی» و «شایان محمدی» هنرنمایی کردند.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه، سه هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم را کسب کردند و همچنین «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگ‌ساز افغانستانی داوری این رقابت استعداد یابی را بر عهده داشتند.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر