نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1136
-
الف
+

با هم تماشا کنیم؛ اجرای آهنگ وطنی توسط برگزیده مردم مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو هنرنمایی «احمد مختار نیکیار» در مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ را نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2،  «احمد مختار نیکیار» برگزیده مردمی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در مراسم اختتامیه این برنامه اشتراک کرد و آهنگی به عنوان «آنروز بخواهم که دیگر جنگ نباشد» را بازخوانی کرد.

 نیکیار متولد سال 1368 خورشیدی و اصالتا اهل ولایت «فراه» است.

این هنرمند جوان افغانستانی که در سبک غزل آوازخوانی می کند، «فرهاد دریا» را به عنوان الگوی هنری خود معرفی کرده است.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه، سه هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم را کسب کردند و همچنین «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

در ویدیو فوق آهنگ «آنروز بخواهم که دیگر جنگ نباشد» را با صدای «احمد مختار نیکیار» در اختتامیه فصل دوم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر