نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1044
-
الف
+

اجرای آهنگ «دل من» با صدای «ذبیح هدایت» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو آهنگ «دل من» را با صدای «ذبیح هدایت» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «ذبیح هدایت» آوازخوان جوان افغانستانی با حضور در ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» آهنگی با عنوان «دل من» از «مولانا جلال الدین محمد بلخی» را بازخوانی کرد.

«ذبیح هدایت» متولد 16 حوت (اسفند) سال 1364 خورشیدی حدود یک سالی است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

وی بیشتر آهنگ های عرفانی از «مولانا» و «اقبال» را بازخوانی می کند و بیشتر علاقه مند است تا در زمینه اجتماعی آوازخوانی کند.

تک آهنگ «بشنو از نی» یکی دیگر از آثار هدایت می باشد.

این هنرمند افغانستانی همچنین در یک مصاحبه از برگزاری مسابقه «نواهنگ» توسط شبکه آی فیلم 2 حمایت و عنوان کرده است: امیدوارم تولید برنامه های این چنینی ادامه دار باشد، زیرا در نزدیکی فرهنگی دو ملت اثر به سزایی دارد. 

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه، سه هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم را کسب کردند و همچنین «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

در ویدیو فوق آهنگ «دل من» را با صدای «ذبیح هدایت» در اختتامیه فصل دوم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر