نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1036
-
الف
+

پیام «محمود کاروان» به «نواهنگ» آی فیلم 2

در این ویدیو پیام «محمود کاروان» آوازخوان افغانستانی در مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود کاروان» آوازخوان افغانستانی با ارسال یک پیام ویدیویی به مسابقه «نواهنگ» ضمن ابراز خرسندی از کیفیت برگزاری این مسابقه استعدادیابی از عوامل برگزاری آن قدردانی کرد.

این آوازخوان افغانستانی مقیم تاجیکستان عنوان کرد: من از بینندگان برنامه «نواهنگ» آی فیلم 2 هستم و بسیار خرسند هستم که برنامه خوب و با کیفیتی برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی در ایران تولید شده است.

وی در خصوص آشنایی با  ظرفیت و توانایی داوران این برنامه استعدادیابی اظهار کرد: بنده با «مهدیار حبیبی» داور مسابقه نواهنگ دوستی دیرینه 20 ساله دارم و در برنامه های و محفل های مختلف با هم همکاری داشتیم.

کاروان در ادامه افزود: «آرش بارز» دیگر داور مسابقه نواهنگ، آواز خوان جوان و با استعدادی است که صدایش را بسیار دوست دارم.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه، سه هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم را کسب کردند و همچنین «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر