نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1323
-
الف
+

«ایرج نوذری»: افغانستان همیشه برای من عزیز بوده است

در این گزارش پیام «ایرج نوذری»، مجری مسابقه نواهنگ را در مراسم اختتامیه این برنامه مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه فصل دوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، عصر روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) با حضور هنرمندانی از ایران و افغانستان و اشتراک کنندگان این رقابت برگزار شد.

«ایرج نوذری» که گردانندگی فصل دوم مسابقه بزرگ خوانندگی «نواهنگ» را برعهده داشت، با حضور در مراسم اختتامیه در پیوند با این رقابت عنوان کرد: روزی که این برنامه به من پیشنهاد گردید، باعث خرسندی و سرور من شد چرا که همیشه فرهنگ ها را دوست دارم و هشت زبانی که فرا گرفتم به همین دلیل بود، به دنبال فرهنگ ها و زبان های مختلف رفتم به این دلیل که علاقه بسیاری به آن دارم.

وی ادامه داد: افغانستان همیشه برای من عزیز بوده و خواننده های افغانستانی بسیاری را می شناسم، امیدوارم به طور گسترده برنامه های متنوع فرهنگی مشترکی ساخته شود.

ایرج نوذری در مورد فصل دوم مسابقه نواهنگ عنوان کرد: از استقبال مخاطبان خوشحال هستم و سخت کار کردن تیم سازنده این برنامه را دلیل این استقبال می دانم، در این راه حضور هنردوستان کمک بزرگی برای برگزاری این رقابت بود.

وی در پایان ضمن امیدواری به تداوم برگزاری این برنامه ها اظهار داشت: به خاطر داشته باشید که قدر هنر، فرهنگ و موسیقی افغانستان را بدانید و همیشه پشتیبان آن باشید.

«ایرج نوذری» زاده ۷ حوت(اسفند) ۱۳۴۲  در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی نخستین بار در سال 1369 و در سن 27 سالگی در فلم سینمایی «آخرین تلاش» به کارگردانی «سیامک اعتمادی» ایفای نقش نمود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارنامه هنری ایرج نوذری، بازی درخشان او در سریال «مسافری از هند»بود؛ او با مهارت خود کرکتر عموی «سیتا» را بازی کرد و توانست خودش را به خوبی میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

«لاله»، «آخرین سرقت»، «دوستی از جنس آتش»، «عاشق»، «آکواریوم»، «این ترانه عاشق نیست»، «رازها»، «باج خور» و... از جمله آثار سینمایی نوذری می باشد.

گفتنی است تا کنون سریال های «مسافری از هند»، «کلانتر 1»،  «کلانتر 2»، «کلانتر 3»،«سرنخ»، «اغما» و «ملکوت» با بازی درخشان «ایرج نوذری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

گرامی داشت «محمدسرور رجایی» نویسنده و شاعر افغانستانی در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»

اجرای «عارف جعفری» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

پیام «مهدیار حبیبی» برای برگزیدگان مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

ع ا

نظر شما
ارسال نظر