نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2088
-
الف
+

بررسی کارنامه هنری کارگردان سریال «گاندو» در برنامه «خارج از کادر» امشب

«جواد افشار»، کارگردان سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور«جواد افشار» کارگردان سینما و تلویزیون ایران امشب 14ثور (اردیبهشت) از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

«جواد افشار» متولد 26جدی ( دی) 1347 در «قم» کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است.

در سال ۱۳۶۳ در سن ۱۶ سالگی نخستین بار کارگردانی را با ساخت یک فلم کوتاه تجربه کرد.

وی در سال ۱۳۶۹ به دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران راه یافت و با دریافت مدرک کارشناسی کارگردانی فارغ‌التحصیل شد. در ادامه به عنوان دستیار کارگردان در فلم «مسافر ری» به کارگردانی «داوود میرباقری» فعالیت‌های خود را دنبال کرد.

او در دوران دانشجویی چند فلم کوتاه ساخت، از جمله فلم کوتاه ۱۶ میلیمتری «زنبورک» که در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی اشتراک کرد و جوایزی کسب نمود.

«جواد افشار» در سال ۱۳۷۶ نخستین فلم بلند داستانی خود را با عنوان «پایی برای پرواز» ساخت و در سال ۱۳۷۹ نخستین سریالش را با نام «غروب بی پایان» کارگردانی کرد.

وی کار حرفوی خود را در تلویزیون ایران سال 1382 با کارگردانی سریال «پول کثیف» آغاز کرد.

سریال های «جابرن حیان»، «مادرانه»، «برادر»، «آنام»،  «کیمیا»، «حضرت معصومه (س)» ،«گاندو»، «سی امین روز» ،«روزهای زیبا»، «روز رفتن» و فلم سینمایی «کلبه» از دیگر آثاری هستند که «جواد افشار» کارگردانی کرده است. 

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «جواد افشار» امشب 14ثور (اردیبهشت) 1401 ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر