نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1148
-
الف
+

هنرنمایی «علی عمر» با آهنگ «غریبم» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»+فلم

در این ویدیو اجرای «علی عمر» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 را مشاهده می کنید.

«علی عمر» دارنده مقام دوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، در اختتامیه این رقابت که روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) در تهران برگزار شد، آهنگی با عنوان «غریبم» را اجرا کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «علی عمر» متولد سال 1371 خورشیدی و اصالتا اهل «هرات» است که از 8 سال پیش با تشویق دوستان و اطرافیانش وارد حیطه خوانندگی شد.

این هنرمند جوان افغانستانی در سبک غزل آوازخوانی می کند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه، سه هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم را کسب کردند و همچنین «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

در ویدیو فوق آهنگ «غریبم» را با صدای «علی عمر» در اختتامیه فصل دوم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر