نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1047
-
الف
+

«صدیق شباب»: برگزاری مسابقه «نواهنگ» گام مثبتی درجهت نزدیکی فرهنگی ایران و افغانستان است

در این گزارش اجرای «عارف جعفری» را در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه فصل دوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» عصر روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) با حضور هنرمندانی از ایران و افغانستان و اشتراک کنندگان این رقابت برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حضور چهره های فرهنگی و هنری، تعدادی از خواننده های مشهور افغانستان هم با ارسال پیام ویدیویی، از برگزاری این مسابقه ابراز رضایت نمودند.

«صدیق شباب» آوازخوان نام آشنا و محبوب افغانستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری فصل دوم مسابقه نواهنگ اظهار کرد: مردم ایران بسیار با فرهنگ و دوست داشتی هستند و همواره میزبان خوبی برای مهاجران افغانستان در این کشور بوده اند.

این هنرمند افغانستانی ابراز کرد: برگزاری این مسابقه قدم مثبتی در جهت نزدیکی فرهنگی دو ملت ایران و افغانستان در زمینه موسیقی بود.

وی افزود: به جوانان به ویژه هنرمندان فعال در عرصه موسقی یک پیام انسانی دارم و آن اینکه باید موسیقی را به صفت یک علم بشناسند و در این زمینه مسئولانه برخورد کنند، چون هنگامی که بر روی استیج و در مقابل مردم قرار می گیرند مسئولیت سنگینی بری روی دوش خود دارند که باید در برار خود و مخاطبانشان متعهد باشند.

شباب با اشاره به مسئولیت جهانی هنرمندان اظهار داشت: هر هنرمندی که در عرصه موسیقی فعالیت دارد غیر از این که معرف خودش است به عنوان نماینده ای از کشورش در جهان شناخته می شود از این رو باید برخورد مسولانه ای داشته و با احترام و هم پذیری رفتار انسان دوستانه ای از خود به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به برگزای مسابقه نواهنگ برای آوازخوان های جوان و با استعداد افغانستان توسط شبکه آی فیلم 2 خطاب به هنرمندانی که نتوانستند رتبه ای در این برنامه کسب کنند، عنوان کرد: باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده شود.به نظر من برای هنرمند کسب جایگاه و رتبه معنایی ندارد هر اشتراک کننده ای هم که موفق به کسب رتبه ای نشد نباید نا امید شود و باید تلاش بیشتری کند و با انگیزه تر برای آینده گام بردارد و همین که در این مسابقه حاضر شدند و هنر خود را به نمایش گذاشتند موفقیت بزرگی است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر