نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2128
-
الف
+

هدیه دو نهاد بین المللی موسیقی به برگزیدگان مسابقه «نواهنگ»

انجمن صنفی موسیقی ایران و شبکه هنرمندان افغانستان در مراسم اختتامیه مسابقه خوانندگی «نواهنگ» از برگزیدگان این برنامه استعدادیابی حمایت کردند.

به گزارش آی فیلم2، مراسم اختتامیه فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ»، عصر روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) در فرهنگسرای ولاء تهران با حضور اشتراک کنندگان این رقابت و چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری ایران و افغانستان برگزار شد.

در این مراسم «مهران اشراقی» به عنوان نماینده «انجمن صنفی موسیقی ایران» حضور داشت و به منظور حمایت از آوازخوان های برگزیده افغانستانی مسابقه «نواهنگ» عنوان کرد: به صورت افتخاری عضویت ویژه انجمن به نفرات برتر اهدا خواهد شد که بستر مناسبی فراهم می شود تا آن ها از مزایا و حمایت های خاص برخوردار شوند.

گفتنی است «فردین عسگری» رئیس «شبکه هنرمندان افغانستان» هم با ارسال یک پیام ویدیویی اعلام کرد: این شبکه در زمینه مشورت دهی و ارائه برخی خدمات ویژه به هنرمندان برگزیده مسابقه «نواهنگ» همکاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، تاکنون در دو فصل برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف هفت تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کردند و در روز اختتامیه این برنامه نیز «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر