نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1778
-
الف
+

اختتامیه فصل دوم «نواهنگ» با حضور چهره‌های برجسته برگزار شد

مراسم اختتامیه فصل دوم مسابقه «نواهنگ» با حضور چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران و افغانستان در تهران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن مرحله نهایی فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ»، مراسم اختتامیه این رقابت روز گذشته با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری ایران و افغانستان و اشتراک کنندگان این مسابقه برگزار شد.

در این برنامه مقاماتی از سازمان فرهنگ و ارشاد ایران، سفارت افغانستان در ایران و نیز چهره‌های شاخص حوزه شعر و ادبیات، هنرمندان حوزه موسیقی و شخصیت‌های فرهنگی و هنری افغانستان حضور داشتند.

این مراسم روز گذشته پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) در سالن فرهنگسرای ولاء برگزار شد و اجرای آن را «سید بشیر موسوی» بر عهده داشت.

در مراسم اختتامیه دومین دور از مسابقات استعدادیابی  «نواهنگ» که توسط شبکه آیفیلم۲ برگزار شده بود ، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم، خواننده برگزیده مردمی نیز معرفی و از وی نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از این مراسم پیام ویدیویی هنرمندان برجسته افغانستانی مقیم خارج از این کشور همانند «صدیق شباب»، «محمود کاروان»، «حمید سخی زاده» و همچنین پیام «مهدیار حبیبی» داور فصل دوم این مسابقه به نمایش در آمد.

اجرای استندآپ کمدی با هنرنمایی «فرزاد فرهان» و «خداداد نجفی» از دیگر بخش های مراسم اختتامیه فصل دوم «نواهنگ» بود.

همچنین در بخشی از این مراسم ، سه برنده اول تا سوم مسابقه، برگزیده مردمی، گروه نوازندگان به همراه «فرهاد ساحل» به اجرای آهنگ پرداختند.

در این برنامه همچنین با نشر کلیپی از زنده یاد «سرور رجایی» یاد و خاطره این هنرمند و فعال فرهنگی افغانستان گرامی داشته شد.

تقدیر از پیشکسوتان عرصه موسیقی افغانستان از دیگر بخش های اختتامیه دومین دور مسابقه استعدادیابی موسیقایی «نواهنگ» بود. 

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، تاکنون در دو فصل برگزار شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر