نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
881
-
الف
+

اجرای آهنگ وطنی «افغانستان» توسط «احمد جیلانی» درفینال مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو اجرای «احمد جیلانی» در فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» را نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد جیلانی» آوازخوان جوان افغانستانی و دارنده رتبه دوم فصل اول مسابقه «نواهنگ» با حضور در برنامه فینال فصل دوم این مسابقه استعدادیابی، آهنگی وطنی را بازخوانی کرد.

 جیلانی زاده 29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از ۱۵ سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده»  فرا گرفته است.

در سال ۱۳۹۴ کانسرت های بسیاری را با هنرمندان «هرات» برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است.

وی همچنین از 2 سال قبل به این سو مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

شایان ذکر است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» روز پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) پس از چاشت با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و اشتراک کنندگان این رقابت مهیج، برگزار شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر