نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2133
-
الف
+

برگزاری نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه‌ها و دریاچه‌های طلایی» در «باکو»

نمایشگاه عکس با عنوان «تاجیکستان؛ سرزمین کوه‌ها و دریاچه‌های طلایی» درشهر«باکو» گشایش یافت.

به گزارش آی فیلم 2، به مناسبت سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلوماتیک میان تاجیکستان و جمهوری آذربایجان از سوی سفارت تاجیکستان در «باکو» و با همکاری موسسه دولتی تاریخی و معماری «ایچری شهر» آذربایجان، نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه‌ها و دریاچه‌های طلایی» گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، نمایندگانی از گروه دوستی بین پارلمانی تاجیکستان و آذربایجان، نمایندگان وزارت امور خارجه و سایر وزارتخانه‌ها و ادارات، روسای نمایندگی‌های دیپلوماتیک مقیم باکو، نمایندگان محافل تجاری و سرمایه گذاری آذربایجان و رسانه‌ گران محلی حضور داشتند.

نمایشگاه عکس

 «آمینه ملک آوا»، مدیر مرکز موزیم «ایچری شهر»، «آیدین میرزا زاده» رئیس گروه دوستی بین پارلمانی تاجیکستان و آذربایجان و «رضا دقانی» عکاس مشهور جهان نیز به عنوان مهمان افتخاری در این مراسم حضور و سخنرانی کردند.

«رستم سالی» سفیر تاجیکستان در باکو هم طی سخنانی بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه برای معرفی فرصت‌ها و زیبایی‌های تاجیکستان و تقویت روابط بین دوشنبه و باکو و مردمان منطقه تاکید و در مورد فرهنگ غنی، هنر و صنایع دستی مردم تاجیکستان، توسعه اقتصاد و ظرفیت‌های گردشگری کشورش، صحبت کرد.

به نقل از خبرگزاری فارس، سفیر تاجیکستان در پایان سخنان خود از اشتراک کنندگان دعوت کرد تا به تاجیکستان سفر کنند تا از نزدیک با مناظر زیبای این کشور دیدن کنند.

نمیاشگاه «تاجیکستان؛ سرزمین کوه‌ها و دریاچه‌های طلایی»  تا 25 آوریل دایر است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر