نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2345
-
الف
+

در قسمت آخر «نون خ 3» می بینید؛ گرفتاری «نورالدین خانزاده» و «سلمان» در معدن طلا

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دهم سریال «نون خ 3» را مشاهده می کنید.

در قسمت های پیشین سریال «نون خ 3» که از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، مشاهده کردید؛ با پیدا شدن معدن طلا در زمین «نورالدین خانزاده» درگیری های اطرافیان وی برای کسب طلا زیاد می شود، پول هنگفتی هم از سوی پدر نازنین به حساب بانکی خانزاده واریز شده که او برای پس دادن آن با شرایط دشواری روبرو می شود و بلاخره از سوی وکیل نازنین توصیه می شود تا یک وصیت خط نوشته شود تا اگر برای خانزاده مشکلی پیش آمد تمام پول به حساب همسر صوری وی واریز شود.

«نورالدین خانزاده» می خواهد تا خبر پیدا شدن معدن را به مسئولین حکومتی خبر دهد اما پس از مشاهده درخواست های اهالی روستا برای استخراج طلا به آن ها 48 ساعت فرصت می دهد، به پیشنهاد «سلطانی» تورلیدر روستا، مردم برای استخراج طلای بیشتر از دینامیت استفاده می کنند و همین امر باعث ورود آب به معدن می شود.

امشب در قسمت دهم سریال «نون خ 3» می بینید؛ نورالدین و اهالی روستا برای حفاظت از معدن تلاش می کنند تا جلوی ورود آب را بگیرند اما با فرو ریختن معدن در زیر آوار گرفتار می شوند گروه های امداد رسان و نیرو های پولیس به کمک  آن ها می آیند اما ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «نون خ 3» به کارگردانی «سعید آقاخانی» محصول سال 1400 خورشیدی است.

داستان فصل سوم این سریال با مراسم ازدواج «شیرین»، دختر نورالدین شروع می‌شود. در این میان شوهر خواهر نورالدین خانزاده، «بهادر خان» به یک معدن طلا دست پیدا می‌کند و سعی می‌کند کسی از این قضیه مطلع نشود؛ ولی در ادامه با ورود اهالی روستا از جمله کیوان، سلمان و سیروس به ماجرای معدن، این داستان شکل دیگری به خود می‌گیرد.

تلاش اهالی روستا برای استخراج طلا از معدن، رقابت فریبرز و سلمان برای ازدواج با شیرین، واریز پولی هنگفت از سوی پدر نازنین به حساب نورالدین و...از دیگر ماجراهایی است که در این فصل تماشا می کنید.

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «شقایق دهقان»، «سیروس میمنت»، «سید علی صالحی»، «پاشا جمالی»، «یدالله شادمانی»، «نسرین مرادی»، «هدیه بازوند»، «ندا قاسمی»، «شیدا یوسفی»، «صهبا شرافتی»، «کاظم نوربخش»، «ماشاالله وروایی»، «سید حسین موسوی»، «سیروس سیهری»، «رضا رشیدی»، «یوسف کرمی»، «سیروس حسینی‌فر»، «افشین ملکی»، «علی اخوان» و «آتنا مهیاری»  در فصل سوم سریال «نون خ» بازی می کنند.

گفتنی است سریال «سقوط یک فرشته» از روز چهارشنبه 31 حمل(فروردین) 1401  به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «نون خ 3»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر