نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
21151
-
الف
+

توصیه های «کبیر حسینی» به اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

«کبیر حسینی» برنده فصل اول «نواهنگ» با حضور در فینال این برنامه از کیفیت برگزاری فصل دوم این مسابقه آوازخوانی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «کبیر حسینی» برنده فصل اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» با حضور در قسمت فینال فصل دوم این مسابقه در گپ و گفتی دوستانه توصیه هایی به اشتراک کنندگان ارئه و از کیفیت برگزاری این مسابقه گفت.

آوازخوان جوان افغانستانی درباره فعالیت های اخیرش عنوان کرد: قبل از اشتراک در مسابقه «نواهنگ» هم مصروفیت هایی داشتم اما بعد از حضور در این برنامه به صورت جدی تر اهدافم را دنبال می کنم و به زودی کنسرتی هم برگزار خواهم کرد.

وی در خصوص تغییرات و نکات مثبت برگزاری فصل دوم مسابقه آوازخوانی ویژه مهاجران افغانستانی در شبکه آی فیلم 2 اظهار کرد: در برنامه ای که ما در آن اشتراک داشتیم به طور طبیعی چون شروع کار بود یگان کمبود هایی وجود داشت اما در هر صورت برنامه به نحو احسنت پیش رفت، سال روان سطح و کیفیت برنامه از هر جهتی بالا می باشد از نظر سالن، اجرایی و تیم تداراکات  همه چیز عالی است؛ امیدوار هستم که «نواهنگ» سال آینده هم نسبت به سال روان بهتر برگزار شود.

حسینی با اشاره به تجربیاتش در عرصه آوازخوانی و حضور در فصل اول «نواهنگ» خطاب به اشتراک کنندگان این برنامه استعدادیابی گفت: باورم این است که همیشه امیدوار و در حال رشد و تلاش باشند؛ اگر فرصتی برایشان مهیا شد استفاده کنند، البته برخی از هنرمندانی که در مهاجرت هستند نگاهشان به محدویت ها است و فکر می کنند امکان رشد و پیشرفت ندارند اما من با تجربه ای که خودم داشتم به آن ها توصیه می کنم که هرگز  این گونه گمان نکنند.

وی افزود: توصیه می کنم قبل از هر چیزی هدف خود را مشخص کنند و محکم و استوار گام بردارند؛ به صورت متوالی تمرین داشته باشند و بدانند که تنها نیستند، هنگامی که هنر خود را به نمایش می گذارند هزاران نفر آن ها را همراهی و  تماشا می کنند.

کبیر حسینی بیان کرد: نکته دیگری که اشتراک کنندگان باید مد نظر داشته باشند این است که اگر در این مسابقات رتبه ای کسب کردند هرگز مغرور نشوند، سطح هنری خود را همیشه تقویت و به عناوین بسنده نکنند؛ باید همواره به دنبال پیشرفت باشند.

گفتنی است فصل دوم مسابقه بزرگ آوازخوانی «نواهنگ» با داوری «آرش بارز»، «مهدیار حبیبی» و «عارف جعفری» توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت ده تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر