نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
392
-
الف
+

آوازخوانی «کبیر حسینی» برای مخاطبان آی فیلم 2 در فینال مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو اجرای «کبیر حسینی» در مسابقه فینال «نواهنگ» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «کبیر حسینی» آوازخوان جوان و خوش آتیه افغانستانی با حضور در برنامه فینال فصل دوم مسابقه «نواهنگ»، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دور دوم این مسابقه استعدایابی یکی از جدید ترین آثارش را هم در این برنامه اجرا کرد. 

حسینی برنده فصل اول مسابقه «نواهنگ»، متولد سال 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

وی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

شایان ذکر است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شده است.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد  100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است به منظور احترام به سلیقه مخاطبان برنامه موسیقایی نواهنگ که با هدف شناسایی استعدادهای عرصه موسیقی ویژه مهاجران افغانستانی توسط شبکه آی فیلم2 برگزار گردید، تندیسی با عنوان منتخب مردمی در نظر گرفته شده که به هنرمند برتر از دیدگاه مخاطبان اعطا می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر