نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2845
-
الف
+

نظرسنجی «مجید صالحی» درباره ساخت «سه در چهار ۲»

«مجید صالحی» با انتشار پُستی نظر کاربران فضای مجازی را درباره‌ی ساخت فصل دوم سریال طنز «سه در چهار» جویا شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید صالحی» بازیگر و کارگردان ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «سه در چهار»، «مدینه»، «زیر آسمان شهر2»، «سیب خنده»، «مجید دلبندم»، «آرام میگیریم»، «خوش غیرت»، «خوش رکاب»، «ترش و شیرین»، «خانه پدری» و «کوچه اقاقیا» مشاهده کردند با انتشار پُستی نظر کاربران فضای مجازی را درباره‌ی ساخت فصل دوم سریال طنز «سه در چهار» جویا شده است.

همین امر گمانه زنی ها را درباره ساخت فصل دوم این سریال طنز را بیشتر کرده است. البته شواهد دیگری هم مبنی بر قطعیت این خبر وجود دارد.

صالحی دو ماه قبل زمانی که «محمد کاسبی» به دلیل مشکل قلبی در شفاخانه به سر می‌برد به عیادت او رفته  و در ایـن ملاقات هم از تصمیمش برای تولید ادامه «سه در چهار» صحبت کرده بود. اول حوت ۱۴۰۰، «یلدا کاسبی» دختر این بازیگر در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد، صالحی در ملاقات با پدرش از ساخت فصل جدید سریال «سه در چهار» خبر داده و «محمد کاسبی» و «مهران رجبی» مانند فصل قبل، بازیگران نقش اصلی سریال هستند.

سه در چهار

زمزمه ساخت «سه در چهار ۲» پیش از این هم شنیده شده بود، سال ۹۷ نیز «مهران رجبی» در گفت‌وگو با آی‌فیلم خبر از احتمال تولید «سه در چهار ۲» توسط صالحی داده بود و همچنین گفته بود که از «علی مسعودی» نویسنده سریال شنیده قرار است فلمنامه فصل دوم این مجموعه نوشته شود.

«سه در چهار» محصول سال 1387 خورشیدی داستان 2 باجه(باجناق) و فامیل شان می باشد که تصمیم می گیرند برای تامین معاش زندگی شان یک کمپنی خدماتی تاسیس کنند ، این موضوع آن ها را درگیر ماجراهایی خنده دار می کند.

سه در چهار

«رحمان» و «سیروس» با بازی «محمد کاسبی» و «مهران رجبی» به عنوان دو باجناق ساده‌دل، به زوج کمیدی موفقی تبدیل شدند و دیگر بازیگران مانند «شهره لرستانی»، «علی صادقی»، «آناهیتا افشار» و «افشین اشتیاق» نیز در این مجموعه بازی‌هایی به یادماندنی داشتند. از میان بازیگران اصلی سریال تنها مرحوم «نادیا گلچین» در قید حیات نیست و دیگر بازیگران می‌توانند با حضور در فصل جدید «سه در چهار»، دو خانواده اصلی قصه را مانند فصل اول تکمیل کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر