نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1070
-
الف
+

نفرات برتر مسابقه آوازخوانی شبکه آی فیلم 2 معرفی شدند

رتبه های اول تا چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در مرحله فینال این برنامه معرفی شدند.

 به گزارش آی فیلم 2، قسمت دهم رقابت حساس آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران در قالب مرحله فینال فصل دوم مسابقه «نواهنگ» شامگاه جمعه 26 حمل (فروردین) 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر شد و نفرات اول تا چهارم این مسابقه معرفی شدند.

4 اشتراک کننده برتر «نواهنگ» با هم به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول نواهنگ، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 را از آن خود کرد. 

همچنین در این برنامه «حمید کریمی» مقام پنجم این مسابقه را از آن خود کرد.

گفتنی است در قسمت آخر فصل دوم مسابقه نواهنگ؛ «کبیر حسینی»، «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» آوازخوان های برتر دور قبلی این برنامه نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند و هنرنمایی کردند.

«محمدرضا چراغعلی»؛ موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده موسيقی سينما و تلويزيون ایران که یکی از داوران فصل اول مسابقه نواهنگ بود نیز حضور داشت و در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان اشتراک کرد.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگ‌ساز افغانستانی داوران این رقابت استعداد یابی بودند.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده صد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر