نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1715
-
الف
+

امروز در سریال «نون خ 3» می بینید؛ معدن طلا در زمین «نورالدین خانزاده» و بر هم خوردن مراسم نکاح

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دوم سریال «نون خ 3» را مشاهده می کنید.

امشب در قسمت دوم سریال «نون خ 3» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود؛ می بینید؛ با گم شدن «فریبرز» مراسم عروسی بر هم می خورد و  اهالی روستا برای پیدا کردن وی «نورالدین خانزاده» را همراهی می کنند تا اینکه «سلمان» خواستگار قبلی «شیرین» گوشی همراه «فریبرز» را پیدا می کند، از سوی دیگر «بهادر خان» به صورت اتفاقی یک معدن طلا در زمین خانزاده پیدا می کند و ....

به گزارش آی فیلم 2، سریال «نون خ 3» به کارگردانی «سعید آقاخانی» محصول سال 1400 خورشیدی است.

داستان فصل سوم این سریال با مراسم ازدواج «شیرین»، دختر نورالدین شروع می‌شود. در این میان شوهر خواهر نورالدین خانزاده، «بهادر خان» به یک معدن طلا دست پیدا می‌کند و سعی می‌کند کسی از این قضیه مطلع نشود؛ ولی در ادامه با ورود اهالی روستا از جمله کیوان، سلمان و سیروس به ماجرای معدن، این داستان شکل دیگری به خود می‌گیرد.

تلاش اهالی روستا برای استخراج طلا از معدن، رقابت فریبرز و سلمان برای ازدواج با شیرین، واریز پولی هنگفت از سوی پدر نازنین به حساب نورالدین و...از دیگر ماجراهایی است که در این فصل تماشا می کنید.

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «شقایق دهقان»، «سیروس میمنت»، «سید علی صالحی»، «پاشا جمالی»، «یدالله شادمانی»، «نسرین مرادی»، «هدیه بازوند»، «ندا قاسمی»، «شیدا یوسفی»، «صهبا شرافتی»، «کاظم نوربخش»، «ماشاالله وروایی»، «سید حسین موسوی»، «سیروس سیهری»، «رضا رشیدی»، «یوسف کرمی»، «سیروس حسینی‌فر»، «افشین ملکی»، «علی اخوان» و «آتنا مهیاری»  در فصل سوم سریال «نون خ» بازی می کنند.

بر اساس این گزارش سریال «نون خ 3»  به جز روزهای پنجشنبه و جمعه هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «نون خ 3»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر