نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1659
-
الف
+

تیتراژ سریال «چاردیواری» با صدای «پویا نیک پور»+ویدیو

فلم آوای سریال «چاردیواری» را با صدای «پویا نیک پور» تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «چاردیواری» به کارگردانی «سیروس مقدم» هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

تیتراژ پایانی این سریال بر اساس موسیقی بختیاری، ایلامی و بوشهری با صدای «پویا نیک پور» آوازخوان ایرانی و آهنگ سازی «آریا عظیمی نژاد» تولید شده است.

«پویا نیک پور» متولد ۲۹ عقرب (آبان) سال 1352 در تهران آهنگساز خواننده و پیانیست ایرانی است.

او از ۵ سالگی و به تشویق خانواده هنردوستش به سمت موسیقی سوق داده شد و پیانو کلاسیک را آموخت و در دوران نوجوانی با همین ساز اجراهایی را برگزار کرد.

از سن ۱۸ سالگی به دلیل علاقه اش به موسیقی الکترونیک و مباحث صدا و استودیو به ساخت و تنظیم موسیقی برای تیزرها و فلم های سینمایی و تلویزیونی و همکاری با موسسات فرهنگی و هنری پرداخت.

وی در زمینه تدریس موسیقی هم از سنین نوجوانی فعالیت داشته و تاکنون هنرجویان زیادی را به دنیای حرفوی موسیقی معرفی نموده است .

او در سال ۱۳۷۸ گروه «آور» را تاسیس کرد و با آلبوم «آب و آتش» اولین اثر خود را روانه بازار موسیقی نمود و تابه امروز آثاری همچون آلبوم «راه بی پایان»، «صدای سکوت» (تکنوازی پیانو)، «دیوار» و «خارج از تصور» را منتشر نموده است.

نیک پور در سمت رهبر ارکستر با خوانندگانی همچون «محمد اصفهانی»، «مانی رهنما»، «رضا صادقی»، «مهران مدیری» و «علیرضا عصار» همکاری داشته و دارد و به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده در ساخت صدها قطعه موسیقی در سبک ها مختلف همکاری داشته است.

این هنرمند ایرانی در چند دوره از جشنواره های معتبر موسیقی همچون جشنواره شمسه، جشنواره موسیقی فجر و جشنواره موسیقی سبز و … به عنوان داور حضور داشته و تندیس بهترین نوازنده بخش گروهی جشنواره «موسیقی ما» را نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است سریال «چاردیواری» با هنرنمایی «امیر جعفری»، «سعید آقاخانی»، «بهنوش طباطبایی»، «آتیلا پسیانی»، «مریم امیرجلالی»، «جواد عزتی»، «مهران رجبی» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر