نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6122
-
الف
+

اجرای اشتراک کننده مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2 در «عصر جدید» + فلم

در این ویدیو هنرنمایی «علی عمر» از آوازخوان های اشتراک کننده مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2 دربرنامه « عصر جدید» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، موسیقی و هنرمندان افغانستانی در ایران طرفداران زیادی دارند، چه در میان دوست‌داران موسیقی و چه آن هایی که به صورت آماتور موسیقی را دنبال می‌کنند.

در فصل سوم برنامه استعدادیابی  «عصر جدید» که این روزها از تلویزیون ملی ایران درحال نشر است، «علی عمر» از آوازخوان های جوان افغانستانی که در مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2 هم اشتراک دارد به همراه دو هنرمند افغانستانی دیگر آهنگ خاطره انگیر «ملا ممد جان» را اجرا کردند که با تشویق حاضران در سالن و داوران روبرو شدند.

گفتنی است فصل دوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» ویژه مهاجران افغانستانی هم اکنون از شبکه جهانی آی فیلم2 درحال نشر است.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگساز افغانستانی از داوران این رقابت استعداد یابی و «ایرج نوذری» بازیگر و گرداننده مطرح ایرانی مجری این مسابقه هستند.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت ده تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

فصل دوم مسابقه نواهنگ، جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر