نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2261
-
الف
+

سوال جدید دیدگاه سایت آی فیلم 2 منتشر شد

جدید ترین دیدگاه وبسایت شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شد.

کانال تلویزیونی فارسی زبان آی فیلم2، در روز 26 حوت(اسفند) سال 1396 خورشیدی به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت های ایران، افغانستان و تاجیکستان و همدلی این 3 ملت افتتاح شد.

به گزارش آی فیلم 2، شبکه جهانی آی فیلم2 در طول ۴ سال گذشته با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود و همچنین با طرح دیدگاه و نظرسنجی هایی که به صورت ماهوار انجام می شود، به تعامل با مخاطبان خود پرداخته است.

از ابتدای راه اندازی این شبکه، آیفیلم۲ راه های ارتباطی مختلفی را جهت سهولت دسترسی و ارتباط دوسویه با بینندگانش فراهم کرده است.

در بین راه های ارتباطی، صفحات «اینستاگرام» و «فیسبوک» بستر مناسبی را جهت ارتباط بینندگان با عوامل این شبکه را فراهم نموده است.

صفحه فیسبوک شبکه آی فیلم 2 به آدرس ifilmtv2 هم اکنون بعد از گذشت 4 سال ، دارای یک میلیون دنبال کننده و صفحه اینستاگرام آن دارای 168هزار دنبال کننده می باشد که مخاطبانی از افغانستان، تاجیکستان، ایران و سایر کشورها علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها، برنامه های مختلف و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است به دلیل ارزش قائل شدن به نظرات مخاطبان این شبکه، اکثر سریال های نشر شده آیفیلم۲ در سال 1400 بر اساس درخواست بینندگان بوده است.

اکنون در روزهای آخر سال 1400، این شبکه تصمیم گرفته نظر مخاطبانش را درپیوند با عملکرد خود در سال جاری جویا شود تا بتواند طبق بازخوردهای بینندگانش نسبت به نشر سریال ها و برنامه های متنوع در سال جدید اقدام کند.

بر همین اساس سوال جدید بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2 از این قرار است: عملکرد آی فیلم۲ در سال 1400 را چگونه ارزیابی می کنید؟

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iflmtv.tv پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید. 

 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

عالی

پربحث ترین