نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3909
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «در خانه» می بینید+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «در خانه» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال «قصه های تا به تا» قسمت اول سریال «در خانه» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 سریال «در خانه» به کارگردانی«بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» محصول سال 1365 خورشیدی است.

این سریال داستان تعطیلات تابستانی سه پسربچه در سال‌های دهه شصت را به تصویر می‌کشد و برای خردسالان و نوجوانان امروز و همچنین آن هایی که طفولیت شان را در سال‌های دهه شصت به جای گذاشته‌اند، جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود.

«شهلا ریاحی»، «آرش محمودی»، «رؤیا افشار»، «اسماعیل پوررضا» ، «بابک بادکوبه»، «اکبر عبدی»، «محمد چراغعلی»، «اسماعیل محرابی» و «ابوالفضل قاسمی» در این سریال ایفای نقش دارند.

امروز در قسمت اول سریال «در خانه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «مریم» با مشورت با شوهرش «رضا» تصمیم می گیرد تا خواهر زاده اش «مرتضی» را که پدر و مادرش فوت شده اند به خانه خودش بیاورد؛ در این میان «جواد» فرزند این فامیل با شنیدن این خبر ناراحت می شود و تلاش می کند تا مانع این کار شود از این رو با مشورت دوست خردسن و همسایه اش «محسن» نامه ای برای «مرتضی» می نویسد و ....

سریال «در خانه» هر روز ساعت 15:00 به وقت تهران، 16:00 به وقت کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «قصه های تا به تا»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

این سریال درسته نوستالژیک ولی تکراریه وافعا.بسه دیگه خسته شدیم دیگه ما رو اینقدرآزار ندین

پربحث ترین