نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1041
-
الف
+

«ایرج نوذری»: افتخار ما میزبانی از خوانندگان مسابقه «نواهنگ» است

«ایرج نوذری» بازیگر سرشناس ایرانی و مجری مسابقه «نواهنگ» از همزیستی و میزبانی از مهاجران افغانستانی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ایرج نوذری» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «مسافری از هند» شاهد بودند، این روز ها گردانندگی فصل دوم مسابقه بزرگ خوانندگی «نواهنگ» را برعهده دارد.

این هنرمند ایرانی در بخشی از برنامه «نواهنگ» با خطاب قرار دادن مهمانان و اشتراک کنندگان این مسابقه عنوان کرد: ما افتخار می کنیم میزبان این هنرمندان هستیم کسانی که از تاجیکستان و افغانستان آمده اند و این باعث مباهات ما است. 

وی در ادامه افزود: به عقیده من در واقع این مهاجران هنرمند در «نواهنگ» خودشان میزبان هستند و شاید ما مهمان آن ها هستیم و این باعث خوشحالی است.

«ایرج نوذری» با  اشاره به اشتراکات فرهنگی میان مردم ایران، افغانستان و تاجیکستان اظهار کرد: از لحاظ فرهنگی تفاوت چندانی با هم نداریم و ما شما را از خودمان می دانیم، نمی خواهیم دوستان هم زبانمان که به زیبایی زبان فارسی را با لهجه ها و گویش های مختلف صحبت می کنند در میان ما احساس غربت کنند برای همین است که شما در این برنامه میزبان هستید و ما مهمان شما هستیم. 

«ایرج نوذری» زاده ۷ حوت(اسفند) ۱۳۴۲  در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی نخستین بار در سال 1369 و در سن 27 سالگی در فلم سینمایی «آخرین تلاش» به کارگردانی «سیامک اعتمادی» ایفای نقش نمود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارنامه هنری ایرج نوذری، بازی درخشان او در سریال «مسافری از هند»بود؛ او با مهارت خود کرکتر عموی «سیتا» را بازی کرد و توانست خودش را به خوبی میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

«لاله»، «آخرین سرقت»، «دوستی از جنس آتش»، «عاشق»، «آکواریوم»، «این ترانه عاشق نیست»، «رازها»، «باج خور» و... از جمله آثار سینمایی نوذری می باشد.

گفتنی است تا کنون سریال های «مسافری از هند»، «کلانتر 1»،  «کلانتر 2»، «کلانتر 3»،«سرنخ»، «اغما» و «ملکوت» با بازی درخشان «ایرج نوذری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر