نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1892
-
الف
+

امشب در «از سرنوشت» می بینید؛ غافلگیری «سهراب» از دیدار مجدد با «آرزو»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت بیست و چهارم سریال «از سرنوشت» را مشاهده می کنید.

امروز در قسمت بیست و چهارم سریال «از سرنوشت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «سهراب» و «هاشم» با کمک «خاکپور» فابریکه خود را راه اندازی می کنند و با گذر زمان پسران یتیم خانه الیاسی را  وارد حرفه خود می کنند؛ در این میان «ماجدی» که با اصرار های خواهرش هزینه درمان بیماری «سهراب» را پرداخت کرده بود از دیدن موفقیت های وی غافلگیر می شود؛ «سهراب» پس از مدت ها در یک مهمانی مجدد «آرزو» را می بینید و .... 

به گزارش آی فیلم2،سریال «از سرنوشت» به کارگردانی «محمدرضا خردمندان» و «علیرضا بذرافشان»  تولید سال 1398 خورشیدی است.

سریال «از سرنوشت» داستان دو کودک که در یتیم خانه زندگی می کنند را به تصویر می شد و قصه را تا دوران نوجوانی و جوانی آنها و فراز و نشیب های زندگی شان به نمایش میگذارد.

«میترا رفیع»، «پوریا پورسرخ»، «مجید واشقانی»، «لیلا بلوکات»، «حبیب دهقان‌نسب»، «علیرضا استادی»، «ابوالفضل همراه»، «حسین پاکدل»، «مریم کاظمی»، «فریبا نادری»، «مهدی صبایی»،«سید مهرداد ضیایی»، «مائده طهماسبی»، «شبنم فرشادجو»، «راستین عزیزپور» و «امیررضا فرامرزی»  در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «از سرنوشت» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «از سرنوشت»

نظر شما
ارسال نظر