نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3392
-
الف
+

«مارال فرجاد» سرطان را شکست داد

«مارال فرجاد»، بازیگر ۳۹ ساله ایرانی با تیتر «زن قوی»؛ سوژه‌ رسانه های خبری شد.

به گزارش آی فیلم2، «مارال فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «کت جادویی»، «تا صبح»، «ساعت صفر» و «برادرجان» مشاهده کردند به تازگی در یک مصاحبه فاش کرده نزدیک به یک سال است که درگیر بیماری سرطان است.

وی در این مصاحبه از یک سال مبارزه و رویارویی سخت با سرطان و روند بهبود خود گفته است: «موهایم دوباره رویید و امروز حال بهتری دارم،بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت. تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثل یک نقش سخت و پیچیده در یک فلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های بانو فرجاد است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روند تداوی و بهبودی؛ او را با تیتر «زنِ قوی» سوژه‌ رسانه ها و فضای مجازی داده است. 

بانو فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، اینک در شرایط بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های تداوی مورد نیاز، اکنون در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

«مارال فرجاد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران زاده‌ی 21 قوس (آبان) 1361در تهران است.

وی فرزند «جلیل فرجاد» بازیگر پیشکسوت ایرانی و فارغ‌التحصیل رشته‌ی عکاسی است که بازی در سینما را در سال 1384 با ایفای نقش در فلم «شام عروسی» تجربه کرد.

این هنرمند ایرانی در فلم‌هایی چون«پسران آجری» (1385)، «دوشیزه باران» (1386)، «ماهور» (1396)، «زنبور کارگر» (1398)،
«خوب، بد، جلف ۲:ارتش سری» (1398)به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید:

«مارال» و «مونا فرجاد»؛ خواهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران

 

نظر شما
ارسال نظر