نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5300
-
الف
+

بازیگر نقش «سهراب» سریال «از سرنوشت» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «کیسان دیباج» بازیگر سریال در حال نشر «از سرنوشت» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «کیسان دیباج» بازیگر نقش نوجوانی «سهراب» در سریال «از سرنوشت»؛ متولد 20 قوس (آذر) 1374 در تهران، بازیگر تیاتر و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل رشته تیاتر می باشد که فعالیت خود را از نواختن پیانو شروع کرد سپس وارد خوانندگی شد و حالا در تیاتر و تلویزیون کار بازیگری می کند.

بازیگر سریال از سرنوشت کنار بازیگری در تیاتر با صدای خوبی که داشت شانس خود را در این عرصه هم امتحان کرد که نتیجه آن انتشار آهنگ «یعنی میشه» در حمل (فروردین) ۱۳۹۸ بود.

دیباج بازیگری حرفوی را از سال 1395 وقتی 21 ساله بود با گروه تیاتری «صحنه» شروع کرد.

کیسان دیباج

همچنین وی سابقه عضویت در گروه تیاتری موسوم به «لحظه» را در کارنامه هنری خود دارد.

اولین بار با نمایش «تنها راه ممکن» به کارگردانی و نویسندگی «محمد یعقوبی» در ماه دلو (بهمن) سال1395 خورشیدی در تالار سایه مجموعه تیاتر شهر تهران بر روی صحنه رفت.

کیسان دیباج بعد از سال ها تلاش در تیتر نهایتا توانست زمستان 98 با سریال «از سرنوشت» در فصل دوم با نقش سهراب مقابل کمره برود.

دیباج

دیباج در یک مصاحبه در خصوص حضورش در سریال «از سرنوشت» گفته است: از طریق دوستان تیاتری به دفتری معرفی شدم و رفتم و برای نقش هاشم و سهراب تست دادم که خدا را شکر از بین چند صد نفر قبول شدم.

سریال «از سرنوشت» داستان زندگی دو کودک به نام هاشم و سهراب از سنین کودکی تا جوانی است که در فصل دوم آن نقش هاشم را «دارا حیایی» بازی می کند.

کیسان دیباج

گفتنی است سریال «از سرنوشت» با هنرنمایی «کیسان دیباج» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر