نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2651
-
الف
+

سرور بختی: سینما راهی برای گسترش صلح در کشورهای منطقه اکو است

«سرور بختی» رئیس موسسه فرهنگی «اکو» با دست اندرکاران تولید سریال «سواره نظام کوچک» دیدار کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «سرور بختی» رئیس موسسه فرهنگی «اکو» در دیدار با دست اندرکاران تولید سریال «سواره نظام کوچک» بر ساخت سریال های مشترک در منطقه اکو تاکید کرد.

رئیس موسسه فرهنگی «اکو» روز یکشنبه 3 دلو(بهمن) 1400 در دیدار با «مهتاب کرامتی»، «هومن بهمنش» و جمعی از دست اندرکاران ساخت سریال «سواره نظام کوچک»، گفت: ظرفیتهای اکو در خدمت سینماگران ایرانی برای تولیدات مشترک است.

وی همچنین در این دیدار از سینما به عنوان یکی از نزدیکترین مسیرها برای گسترش صلح و دوستی در میان ملتهای منطقه اکو یاد کرد و افزود: ساخت سریال های مشترک در منطقه اکو یک ضرورت است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سرور بختی در ادامه سخنان خود از مهتاب کرامتی به عنوان یک شخصیت هنری مسئولیت پذیر در زمینه گسترش صلح و دوستی یاد کرد و گفت: چهره های شاخص و محبوب مردم بهترین سفیران دوستی میان کشورهای عضو اکو هستند.

رئیس موسسه فرهنگی اکو در خاتمه ضمن اعلام حمایت کامل خود از ساخت سریال سواره نظام کوچک اظهار امیدواری کرد ساخت این سریال تاریخی به الگویی برای تولیدات مشترک میان کشورهای عضو اکو تبدیل شود.

«مهتاب کرامتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران و تهیه کننده سریال «سواره نظام کوچک» نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه و همراهی رئیس موسسه فرهنگی اکو، عنوان کرد: همکاری و تولید مشترک با سینماگران کشورهای عضو اکو، ایده آل من است.
«هومن بهمنش» کارگردان «سواره نظام کوچک»، «سحر مصیبی» مجری طرح، «طلا معتضدی» نویسنده، «آلاله هاشمی» دستیار ویژه و «سیمین مهاجرانی» مدیر روابط بین الملل سریال سواره نظام کوچک نیز در این دیدار به بیان ابعاد مختلف این سریال تاریخی و بیان  دیدگاهها و پرسش های خود درباره چگونگی همکاری با کشورهای عضو اکو پرداختند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر