نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1792
-
الف
+

«مهران غفوریان»: دوست دارم یک نقش جدی ایفا کنم

مهران غفوریان» در یک مصاحبه از علاقه خود به ایفای نقش های جدی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران غفوریان» کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زیر آسمان شهر»، «زن بابا»، «در حاشیه 2»، «فروشگاه»، «قرارگاه مسکونی»، «راه در رو»، «زوج یا فرد» و «پنچری» مشاهده کردند، در یک مصاحبه از علاقه خود به ایفای نقش های جدی گفت.

غفوریان درباره ورودش به تلویزیون به تسنیم گفت: اولین بار با دعوت یک دوست در تست برنامه 39 به کارگردانی «داریوش کاردان» و «مهرداد خسروی» اشتراک کردم و آنجا برای بازی پذیرفته شدم.

بازیگر سریال «در حاشیه» درباره بازگشت چهره‌های محبوب به تلویزیون عنوان کرد: امیدوارم شرایطش فراهم شود که بیشتر برای تلویزیون کار کنم برای اینکه تلویزیون را بسیار دوست دارم. واقعا خودم عاشق کار کردن در تلویزیونم؛ برای اینکه همه مردم تلویزیون می‌بینند. واقعاً اگر کسی هم می‌خواهد برای مردم کار کند باید در تلویزیون کار کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین درباره حضورش در کارهای جدی گفت: هر هنرپیشه‌ای دوست دارد که همه نقش‌ها را بازی کند اما حقیقتا کمیدی سخت‌تر از نقش‌های جدی و درام است. به نظرم خنداندن خیلی کار سخت‌تری است. البته کار جدی هم سختی‌های خودش را دارد. من به عنوان یک هنرپیشه دوست داشتم که خودم را در کار جدی هم محک بزنم. حالا اکثر کارهایی که پیشنهاد می‌شود، جدی هستند و حالا باید دید که از مردم چه بازخوردهایی خواهیم داشت.

غفوریان در پاسخ به این سؤال که «آیا مخاطب مهران غفوریان را در نقش‌های جدی می‌پذیرد یا پس می‌زند؟»، اظهار داشت: الان با قبل متفاوت‌ترم؛ کسی چند دقیقه با من صحبت می‌کند تازه متوجه شود مهران غفوریان هستم! 54 کیلو وزن کم کرده‌ام.

وی ادامه داد: پیش از این هم کمیدین‌های دیگری مثل «سعید آقاخانی» حتی برای نقش جدی سیمرغ گرفته‌اند. در سریال «نون.خ» هم کارگردانی می‌کنند و نقش شیرینی هم دارند. امیدوارم مردم مرا در نقش جدی هم بپذیرند و البته به این معنی نیست با کار کمیدی خداحافظی کرده‌ام! عاشق کمیدی‌ام،‌ استندآپ هم خواهم کرد و کار خوب هم باشد می‌سازم.

او در پایان درباره شایعه فصل جدید ساخت «زیر آسمان شهر» گفت:‌ دوسیه هیچ‌چیز نمی‌تواند بسته شود آن کاری که شرایطش آماده‌تر باشد زودتر شروع می‌شود و این اتفاق طبیعی است. ما چند باری اقدام کردیم و حتی «رضا عطاران» به عنوان طراح این سریال آمد و کارهایی با هم پیش بردیم اما امیدوارم شرایطش فراهم شود یک بار دیگر فصل جدیدی از این سریال را بسازیم.

«مهران غفوریان» متولد سال 1353 خورشیدی در تهران، فارغ التحصیل رشته رسامی می باشد. وی بازیگری را از سال 1373 خورشیدی با سریال کمیدی «جنگ 39» به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد.

«پنچری»، «همسایه ها»، «در حاشیه»، «شوخی کردم»، «زن بابا»، «قرارگاه مسکونی»، «زیر آسمان شهر»، «زوج یا فرد»، «روزهای بد به در»، «خانه اجاره‌ای»، «راه در رو»، «عید امسال»، «خاتون»، «قورباغه» و «نیسان آبی» و... ازجمله سریال هایی است که آقای غفوریان در آن به ایفای نقش پرداخته است. 

بیشتر بخوانید:

عمل جراحی «مهران غفوریان» با موفقیت انجام شد

«مهران غفوریان» در شفاخانه بستری شد

«مهران غفوریان»: من هم مشتاقم که فصل جدید «زیرآسمان شهر» را بسازم اما...

ع ا

نظر شما
ارسال نظر