نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2426
-
الف
+

هنرنمایی «جیک جیلنهال» در فلمی با موضوع افغانستان

«گای ریچی» کارگردان برجسته هالیوودی درباره جنگ افغانستان فلم می سازد.

به گزارش آی فیلم 2، «جیک جیلنهال» بازیگر برجسته امریکایی قرار است در فلم جدید «گای ریچی» که با موضوع افغانستان ساخته می شود بازی کند.

مدتی پیش، از این فلم به عنوان «مترجم» یاد شده بود اما دوباره گفته شده که هنوز عنوانی برای فلم انتخاب نشده است.

ریچی این فلم را برمبنای فلمنامه‌ای می‌سازد که خودش با «ایوان آتکینسون» و «مارن دیویس» نوشته‌اند.

پس از سرمایه‌گذاری اولیه از سوی یک کمپنی روسی حالا «متروگلدوین مایر» و «آمازون» با یک قرارداد بزرگ برای کسب حقوق فلم بعدی گای ریچی در امریکا و بازار بین‌المللی وارد میدان شده‌اند.

فلمبرداری این فلم قرار است از ۲۴ جنوری (چند روز دیگر) در آلیکانته اسپانیا شروع شود و اسامی دیگر بازیگران نیز ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود.

در این فلم که با بودجه ۵۵ میلیون دالری ساخته می‌شود «جیلنهال» در نقش گروهبان «جان کینلی» ظاهر می‌شود. او آخرین روزهای مسئولیتش در افغانستان را می‌گذراند و با یک مترجم محلی به نام احمد برای بررسی منطقه همکاری می‌کند.

در یکی از ماموریت‌ها گروهی مسلح که در کمین واحد آنها هستند همه اعضای گروه را می‌کشند و تنها کینلی و احمد از این حمله نجات می‌یابند. در حالی‌ که مهاجمان آنها را تعقیب می‌کنند، احمد زندگی خود را به خطر می‌اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می‌کند تا او را به منطقه‌ای امن برساند و جانش را نجات دهد. کینلی وقتی به امریکا برمی‌گردد می‌فهمد برخلاف قول داده شده، احمد و خانواده‌اش به امریکا منتقل نشده‌اند. به این ترتیب او برای جبران کاری که احمد برای او کرده و برای دینی که به وی دارد به منطقه جنگی باز می‌گردد تا احمد و خانواده‌اش را پیش از اینکه شبه‌نظامیان آنها را دستگیر کنند به امریکا ببرد.

«گای ریچی» فلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که بیشتر برای کارگردانی فلم‌هایی مانند «قاپ‌زنی»، «قفل»، «انبار»، «دو بشکه باروت»، «راک‌ان‌رولا» و «شرلوک هلمز» شناخته می‌شود.

ریچی چندی پیش با همکاری مترو گلدوین مایر فلم «خشم مرد» را با بازی «جیسون استاتهام» ساخت.

گفتنی است پیش از این نیز  استودیوی «یونیورسال پیکچرز» حقوق رسمی ساخت فلمی درباره خروج امریکا از افغانستان را بر پایه ایده‌ای از «جورج نولفی» خریده و «تام هاردی» و «چنینگ تیتوم» برای نقش‌آفرینی در آن قرارداد امضا کرده‌اند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر